8. Weekend Media Festival

U Rovinju od 24. do 27. septembra održaće se Weekend Media Festival u prostorijama stare Tvornice duvana, pod pokroviteljstvom Adris grupe.

wmf
Ključne teme konferencijskog dela programa su trendovi koji su i u svetu novost, a u regiji jedva poznati. Ključni govornici su ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i neretko vode bitke protiv snažnih sila državne regulacije i monopola. Najjače ime verovatno je Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za Istočnu Evropu, najbrže rastuće startup kompanije na svetu.

Uz le Rouxa, program Weekenda donosi i druge podjednako intrigantne sagovornike, među kojima su Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, Ana Anđelić i Piero Poli iz agencije Havas, zatim bankarski konsultant i digitalni stručnjak Mark Dek. Gosti Weekenda biće i članovi grupe Laibach koja se upravo vratila s turneje po Severnoj Koreji, kao i bivši svetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne trke Wings for Life. Na Weekendu ćete moći slušati i Jonathana Hirshona, poznatijeg kao ‘PR gurua iz Silikonske doline’ (titula koju mu je dodelio BusinessWeek).

Na panelu o kojem će se još dugo pričati i nakon Weekenda glumci Branko Đurić-Đura i Rene Bitorajac predstaviće svoje novo privatno pozorište koje uskoro počinje s radom u Zagrebu, zatim će zajedno s Draganom Bjelogrlićem i Branimirom Brkljačom pokušati odgovoriti na pitanje zašto nema više preduzetnika među umetnicima.

Turizam uvek pobuđuje posebno zanimanje, a ove će godine biti prisutan kroz panel o tome Kakav Mediteran (ne) bi trebao biti, dok će Elizabeth Lane Lawely pojasniti kako sve popularniji gaming može doprineti turizmu i kako ga koristiti u reklamnoj industriji. Mediji kao nezaobilazna tema Weekenda biće prisutni i ove godine, pa ćemo od čelnih ljudi hrvatskih medija čuti kako će novinari pratiti predstojeće parlamentarne izbore. Raspravljat će se i o novinarima i upotrebi društvenih mreža i da li trebaju li novinarima još uvek mediji.

Još uvek traju prijave za BalCannes i SoMo Borac

Partneri Weekend Media Festivala ove su godine ponovno regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac. BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u saradnji Weekenda i Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA)  vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije. Prijave traju još do 10. septembra  (balcannes.com). SoMo Borac u svojoj će trećoj godini dodeliti 24 statue printane u 3D tehnologiji  za najbolje regionalne digitalne projekte u osam kategorija. Prijave za sve učesnike su besplatne i otvorene sve do 9. septembra (somoborac.com).

Prijavu za ovogodišnji Weekend Media Festival, možete izvršiti na sajtu www.weekendmediafestival.com.

PODELI SA PRIJATELJIMA