Subscribe to our Newsletter
IAB vesti

AdEx 2011

adex_serbia_logoInteractive Advertising Bureau (IAB), kao institucija, pruža referentne podatke o veličini i obimu tržišta digitalnog oglašavanja na globalnom nivou. Prve podatke o stanju na online tržištu, IAB je objavio 1996. godine za SAD, a IAB Europe od 2006. godine pokreće i prvi Adex projekat za Evropu.

Adex Srbija 2011 je prvi izveštaj o ostvarenoj potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje na Srpskom tržištu u 2011. godini, sa osvrtom na 2010. radi poređenja i određivanja stope rasta njegove vrednosti. Podaci korišćeni u ovom izveštaju rezultat su kalkulacija, istraživanja i procene stručnog tima IAB Serbia.

Kompletan izveštaj Adex 2011 za Srbiju ove godine je dostupan javnosti bez naknade, a može se preuzeti ovde.

Postavi odgovor

Vaš email neće biti vidljiv. Popunite označena polja *

*

Scroll To Top