Subscribe to our Newsletter
IAB vesti

Kako ubediti šefa da te pošalje na Digital Day?

Kako ubediti šefa da te pošalje na Digital Day?

Digital Day, jedini lokalni događaj fokusiran isključivo na digitalno i interaktivno oglašavanje, mesto gde se menadžeri, marketing stručnjaci, mediji, oglašivači, dizajneri, diveloperi, sastaju da bi razmenjivali svoja iskusta i znanja o digitalnom svetu! Upravo zbog toga ovaj jedinstveni događaj, ne možeš propustiti!
Sada polako osećaš uzbuđenje, već si proverio program, učesnike, teme, koncept i polako, ali sigurno postaješ zavisan – ‘’Tamo ću puno toga novog naučiti! Defintivno želim da posetim ovu konferenciju!’’

Zatim odmah otrčiš do kancelarije svog šefa, nadajući se da će on platiti kartu za konferenciju, jer je to jedinstvena šansa da naučiš nešto novo o naprednim alatima i metodama digitalnog oglašavanja i zato što na kraju dana ti to stvarno i zaslužuješ! Ali odgovor je: nemamo budžet za to.
Čekaj, hajdemo iz početka. Oduševljen si idejom, i smatraš da zaslužuješ tako nešto, odlučuješ se da popričaš sa svojim šefom, trčiš kroz hodnik, pozdravljaš sve jednim velikim osmehom zato što je pred tobom najveća konferencija o digitalnom oglašavanju u Srbiji i posle samo par minuta nalaziš se ispred njegovih vrata i… Ne, ne, ne, ne, nećemo tako, POLAKO!

Sigurni smo da znaš zašto treba da prisustvuješ Digital Day konferenciji, kao i zašto zaslužuješ da budeš deo događaja koji se dešava jednom godišnje! Ali pitanje je ko će da plati troškove tvoje posete konferenciji? Logično je da očekuješ da to uradi tvoj šef, ali razmisli o razlozima zašto on treba da plati troškove za konferenciju na koju ti ideš?
Za to ti je potrebna strategija!
Razmišljaj o šefu kao o investitoru. Zašto on treba da učini to? Kreiraj sales pitch za njega! Daj mu dovoljno razloga da se složi da trebaš da odeš na Digital Day.
key visual
Ovo su ključne stavke:

  • Koji su benefiti tvog prisustva na Digital Day konferenciji?
  • Šta tvoj šef očekuje od Digital Day konferencije?
  • “Ubedi-svog-šefa-Toolkit”

Hajde odmah da pređemo na stvar:

Koji su benefiti od prisustvovanja Digital Day konferenciji?

Pročitaj dobro program konferencije, i fokusiraj se na oblasti ekspertize, pronalazeći benefite koje ćes ostvariti od prisustvovanja. Mi te potpuno razumemo zašto bi voleo da čuješ ove sjajne predavače, teme koje su aktuelne i koje će tek biti aktuelne i svega novog što ćeš čuti, ali sada moramo da navedemo tvog šefa da i on prepozna značaj Digital Day-a.

Šta tvoj šef očekuje od Digital Day konferencije?

Moraš da povežeš benefite koje tvoja kompanija ostvaruje kroz tvoju edukaciju i usavršavanje. Recimo da si ti šef, zašto bi platio troškove za nekog ili ceo tim da poseti konferenciju?

Hajde da ovo rezimiramo u tri ključne stavke koje će nam omogućiti da razvijemo strategiju:

1. Širenje znanja i usavršavanje zaposlenih koji predstavljaju ključni resurs kompanije

Hoćeš li doneti nove veštine i znanja kompaniji? Naučiti sve o novim alatima, metodima koji će biti od značaja za tvoj tim i samu kompaniju? Da li ćeš tamo saznati kako druge kompanije rešavaju izazove sa kojima se susreću?

2. Networking, networking, networking

Imaćeš priliku da ostvariš kontakte sa bitnim ljudima iz digitalne industrije, koji će tvojoj firmi pomoći na sledećem projektu, kampanji, rešiti neki problem na još kreativniji način, ili ćete možda ostvariti dugoročnu saradnju? Možda se baš tamo krije osoba koju toliko dugo tražite da zaposlite? Pitaj svog šefa, sa kim bi njemu konkretno trebao kontakt, iz kog može izvući neke benefite za kompaniju?

3. Povraćaj investicije

Pogledaj cene, i izračinaj koja je investicija potrebna za prisustvovanje konferenciji. Mi smo pripremili jednu već unapred spremnu excel tabelu, tako da možeš u potpunosti izračunati sve troškove ;-). Sada ih samo uporedi sa prethodne dve stavke o kojima smo pričali. Da li smatraš da je vrednost svega onog što ćeš dobiti na konferenciji vredna ove investicije?

OK, sada smo skoro spremni da ubedimo tvog šefa! Ali pre toga, napiši jedno pismo obrazloženja, objašnjavajući zašto treba da ideš na Digital Day konferenciju. Takođe, već smo ti napravili primer e-maila, na tebi je samo da ga popuniš prateći savete koje smo ti dali i pošalješ mu!

Ubedi-svog-šefa-Toolkit

Na linkovima ispod nalaze se dokumenta za preuzimanje: e-mail pismo za šefa, kao i tabela za unos troškova.

E-mail molba za šefa

Digital Day – tabela troškova

 

Teži deo posla je urađen! Ostatak prepusti tvom šarmu da uradi svoje i obavezno nam ispričaj kako je sve prošlo kad se vidimo na Digital Day konferenciji, zaista bismo voleli sve da čujemo!

 

Scroll To Top