Ekonomski doprinos industrije oglašavanja u Evropi
Cilj ove studije je da demonstrira doprinos industrije oglašavanja evropskoj i nacionalnim ekonomijama, kao i da predstavi konkretne benefite za građane Evrope.
Studija pokazuje da je:
- Oglašavanje utiče na rast BDP-a: za 1 Euro uložen u oglašavanje, generiše se 7 Eura BDP-a
- Oglašavanje stvara radna mesta: 5,8 miliona radnih mesta, što je 2,6% ukupnog broja zaposlenih u EU
- Oglašavanje obezbeđuje visoko kvalitetna radna mesta: prosečna godišnja bruto plata u sektoru medija i oglašavanja u EU je 34.000 Eura, u odnosu na 22.000 Eura koliko je prosečna plata u EU
- Oglašavanje podržava konkurentnost i donosi inovacije
- Oglašavanje finansira rad medija i pružanje usluga putem interneta
Ovu studiju je za potrebe Svetske federacije oglašivača (WFA) izradio Deloitte u saradnji sa evropskim organizacijama iz marketinške industrije, među kojima je i IAB Europe.