IAA Srbija promoviše Kodeks o oglašavanju u okviru Digital Day 2012

U godini kada obeležava 20 godina postojanja u Srbiji, ogranak International Advertising Association je pokrenuo najvažniji projekat kako za Asocijaciju, tako i za celu marketinšku industriju – pisanje predloga Kodeksa o oglašavanju.

Prva promocija Predloga kodeksa van IAA zakazana je za 25. aprili održaće se nakon zvaničnog dela konferencije o digitalnom i interaktivnom oglašavanju Digital Day 2012 u velikoj sali Doma omladine. Svi učesnici ovog događaja koji su zainteresovani za oblast samoregulative, odnosno etičke standarde koje će srpski Kodeks propisati, kao i efekte koje će usvajanje ovakvog dokumenta imati, pozvani su na promociju koja je zakazana za 18h.

IAB Srbija podržao je inicijativu pisanja Kodeksa i pružio podršku Radnoj grupi IAA u delu koji se odnosi na digitalno, odnosno interaktivno oglašavanje.

PODELI SA PRIJATELJIMA