Subscribe to our Newsletter
IAB vesti

IAB EU AdEx Benchmark 2015

Na desetoj po redu godišnjoj Interact konferenciji, Evropski IAB je objavio podatke AdEx benchmark 2015 istraživanja, investicija u online oglašavanje je u totalu porasla za 13,1% do vrednosti od 36,2 milijarde eura, čime je prevazišla investiciju u TV oglašavanje na tržištu Evrope sa 33,3 milijarde eura.

Iab-EU-AdEx-Benchmark-2015

Sva tržišta koja su obuhvaćena evropskim AdEx istraživanjem su zabeležila rast u ukupnim investicijama, između ostalog i sprsko tržište, više detalja o AdEx Srbija 2015 možete pronaći u IAB bazi znanja.

Investicija na dvadeset tržišta je zabeležila dvocifreni rast, od njih tri tržišta imaju rast veći od 30%, devet sa rastom većim od 20% i još osam sa rastom većim od 10% investicije. Rast tržišta online oglašavanja u Srbiji se nalazi u poslednjoj grupi sa rastom od 11,2%.

Prezentaciju sa Interact konferencije sa AdEx Europe Benchmark 2015 možete preuzeti sa našeg sajta.

 

Postavi odgovor

Vaš email neće biti vidljiv. Popunite označena polja *

*

Scroll To Top