IAB Europe lansirao Brand Builders – paket oglasnih formata koji obezbeđuje optimalni potencijal za brending kampanje

Saradnik: Milica Vještica

brand buildersOglasni formati pod nazivom Brand Builders su deo IAB Europe Brand Advertising Framework-a i predstavljaju set inicijativa za podudarnost digitalnih i tradicionalnih medija dizajniranih da budu kompatibilni sa globalnim programima.

IAB Europe je 20. marta u Briselu predstavio paket od 6 preporučenih brending oglasnih formata pod nazivom Brand Builders, koji nude novo brending okruženje za oglašivače.

U cilju razumevanja aktuelnih oglasnih formata i raznovrsnosti evropskog tržišta, IAB Europe je sproveo istraživanje brend advertajzing formata koje je obuhvatilo mišljenja preko 300 izdavača, agencija i mreža širom Evrope. Istraživanje je istaklo popularnost dva trenutno aktuelna formata i predvidelo im blistavu budućnost. Identifikovani su i formati za koje postoji potražnja, a kojih nema na strani ponude. Sve ovo je omogućilo IAB Europe da kreira paket statičkih i dinamičkih oglasnih formata pod nazivom Brand Builders, kako bi obezbedili veću raznovrsnost u oglašivačkim kampanjama.

Statički oglasni formati:
1. 300×600 Halfpage (statički) (IAB US Rising Star dimension)
2. 728×90 + 160×600 Wallpaper (statički)
3. 728×410 Landscape (statički, nova dimenzija, kompatibilna sa 16:9)

Dinamički oglasni formati:
4. 300×250 → 728×410 Expandable Rectangle (floater/slajder 16:9)
5. 728×90 → 728×410 Expandable Leaderboard (floater/ slajder 16:9)
6. 160×600 → 300×600 Expandable Skyscraper (floater/ slajder)

Formati u okviru Brand Builders paketa su prazna platna. Jedini propisani detalj je dimenzija u pikselima, dok o svemu ostalom odlučuje oglašivač, odnosno kreativna agencija.

Brand Builders formati su prva faza IAB Europe Brand Advertising Framework-a, pokrenutog od strane Odbora za brend oglašavanje .

Na kongresu Interact 2014 biće predstavljena druga faza Framework-a, koja će obuhvatiti detaljan izveštaj o Brand Builders formatima, uključujući i IAB Rising Stars formate. Sledeći korak radne grupe za oglasne formate fokusiraće se na mobilne in-page i in-stream formate.

Kompanije zainteresovane za učešće i doprinos brend advertajzing programu slobodne su da kontaktiraju brandbuilders@iabeurope.eu .

PDF dokument sa detaljima i opisom Brand Builders formata možete preuzeti ovde.

Preuzeto sa sajta IAB Europe.

PODELI SA PRIJATELJIMA