Subscribe to our Newsletter
IAB vesti

Ipsos Strategic Marketing

IpsosIpsos Strategic Marketing je najveća istraživačka agencija u regionu u pogledu broja sprovedenih istraživanja, ukupnog broja realizovanih intervjua i ukupnog broja klijenata. Naši eksperti poštuju najviše profesionalne ESOMAR i ISI (Međunarodni statistički institut) standarde, u pogledu dizajna istraživanja, prikupljanja podataka, obrade i analize podataka.

Postavši deo Ipsos kompanije, Ipsos Strategic Marketing sada deli svetsko iskustvo u širokom opsegu istraživačkih tema i metodologija korišćenih u 87 zemalja Evropa, SAD i Kanade.

Ipsos Strategic Marketing sprovodi sve vrste istraživanja tržišta, medija i javnog mnenja (u proseku više od 700 istraživanja zasnovanih na uzorku godišnje), kao i sve vrste kvalitativnih projekata i grupnih razgovora (fokus grupa).

Kao vodeća kompanija u merenju auditorijuma različitih kanala komunikacije, Ipsos Strategic Marketing obezbeđuje podatke neophodne svim zainteresovanim stranama: oglašivačima, medijima i agencijama. Ipsos Connect, sektor zadužen za medijska istraživanja, čini tim specijalizovanih istraživača koji se bave merenjem auditorijuma različitih kanala komunikacije u koje spadaju: MediaPULS (merenje čitanosti štampanih medija, slušanosti radio stanica i gledanosti lokalnih TV stanica), BrandPULS (marketing menadžment alat za merenje brenda, kombinujući njegove performanse sa psihografskim, demografskim i medijskim podacima) i DotMetrics (merenje posećenosti internet portal).

 

KONTAKT

Aleksandra Srećković

DotMetrics Project Manager & Media Reasearcher 

tel. +381 11 3284 075

[email protected]

Scroll To Top