Marketing u doba društvene mobilnosti

Saradnik: Ivana Bogdanović

Društvene mreže i smart mobilni telefoni konstantno menjaju navike potrošača, dok brendovi padaju na kolena u pokušaju da održe korak. Kompanija comScore je u sledećoj prezentaciji nastojala da opiše kako društvene mreže i mobilni telefoni transformišu način na koji potrošači ostvaruju interakciju sa digitalnim i tradicionalnim medijima, ali i kako to utiče na njihovu putanju do odluke o kupovini.
ivana bo

Putovanje potrošača kroz različite kanale do kupovine
Prezentacija uključuje pregled putanje koja vodi do odluke potrošača o kupovini, ključne trendove kod društvenog i mobilnog online umrežavanja, kao i kakve su predikcije budućih trendova.

Neke od tema koje su pokrivene ovom prezentacijom:

• Mobilni uređaji su „zasijali na sceni“, ali se još uvek nisu u potpunosti integrisali u potrošačevu putanju do kupovine na isti način kao tradicinoalni i drugi digitalni mediji.
• Potrošačev put do kupovine jete prepleten sa digitalnim tehnologijama, ali je i dalje uloga tradicionalnih medija značajna.
• E-kupovina raste tri puta brže od svih ostalih oblika kupovine.
• Društvene mreže su postale mainstream i nude marketinškim stručnjacima bezbroj načina da dođu do potrošača.
• Veliki deo vremena na društvenim mrežama potrošači provode na svojim mobilnim uređajima.

Kompletnu prezentaciju možete preuzeti ovde.

PODELI SA PRIJATELJIMA