Subscribe to our Newsletter
IAB vesti
IAB NOVI Portfolio standarda oglasnih formata – 2017

IAB NOVI Portfolio standarda oglasnih formata – 2017

IAB Srbija objavljuje adaptiranu i lokalizovanu finalnu verziju Novi Portfolio standardnih oglasnih formata.

Jedna od ključnih novina su fleksibilne dimenzije oglasa, koje omogućavaju autorima kreativnog rešenja, da jednim rešenjem pokriju mnoštvo različitih ekrana i rezolucija. Oglasni formati su definisani, ne kao do sada dimenzijama u pikselima, već na osnovu odnosa širine i visine (aspect-ratio). Svi formati novog standarda poštuju LEAN principe Lightweight – laki za učitavanje, Encrypted – kriptovani/sigurni, podržavaju AdChoises, Non-Invasive – nenametljivi. Celokupni portfolio je zasnovan na HTML5 tehnologiji i uključuje i preporuke za automatizovani native, kao i nova oglasna iskustva kao što su augmented reality AR, Virtual Reality VR, social media, mobile video, emoji i instant messaging i 360 stepeni video i foto oglasne formate.

Preuzmite IAB Novi Portfolio standardnih formata (PDF 3Mb)



Preuzmite IAB Novi Portfolio Brzi vodič (XLS 1MB)

Svi dokumenti vezani za Novi IAB Portfolio će biti dostupni na ovoj stranici.

Razvijen je od strane IAB Tech Lab pri IAB US, lokalizovan i adaptiran od strane AdLab komiteta IAB-a Srbije.
Više informacija možete pronaći na IAB US stranici za Novi Ad portfolio.

18.10.2017. Dodat Brzi Vodič 1.1 za preuzimanje

Scroll To Top