Subscribe to our Newsletter
IAB vesti

Objavljen IAB Europe AdEx Benchmark 2014 izveštaj

IAB Europe u saradnji sa IHS Technology objavio je u Briselu AdEx Benchmark 2014 izvestaj – vodič kroz stanje tržišta onlajn oglašavanja u Evropi.

adex 2014

U ovogodišnjem izveštaju zabeleženo je da je onlajn oglašavanje u 2014. godini dostiglo dvocifren rast od 11,8%, petu godinu zaredom, čime je dostiglo vrednost od 30,7 milijardi evra. Pored televizije, onlajn oglašavanje zauzima čvrstu drugu poziciju kao medij.

Sva evropska tržišta beleže pozitivan skok, tako da dvocifreni rast nije zasluga samo razvijenijih, vodećih tržišta.

10 vodećih zemalja po rastu tržišta onlajn oglašavanja:

1.    Slovenija – 43,1%
2.    Irska – 33,3%
3.    Belorusija – 32,8%
4.    Turska – 20,8%
5.    Mađarska – 19,5%
6.    Bugarska – 18,7%
7.    Rusija  –   17,3%
8.    Grčka – 16,3%
9.    Austrija – 16,0%
10.  Belgija – 16,0%

“Deveto izdanje AdEx Benchmark izveštaja ističe kako nove oglašivačke mogućnosti kao što su programmatic (automatizovana prodaja digitalnog oglasnog prostora), mobilno i video oglašavanje, kao i merenje efikasnosti oglašavanja, podržano edukacijom, doprinose rastu. Nastojimo da sarađujemo sa našim članovima kako bismo im pomogli da usvoje standarde u cilju bolje saradnje sa oglašivačima kojima je neophodno da zadobiju poverenje u nove oglašivačke mogućnosti”,   rekla je Towsend Fennah, CEO IAB Europe.

“Studija pokazuje da su čak i tržišta sa najvećom zrelošću održala dvocifren rast, što jasno ukazuje na vitalnost industrije. Ključni pokretač ovog rasta je širenje i učvršćivanje inteligentnih podataka koje služe kao vezivno tkivo između potrošača, medija i brendova”, izjavio je predstavnik IHS, Daniel Knapp.

Scroll To Top