Subscribe to our Newsletter
IAB vesti

Obrazovanje kao okosnica razvoja digitalnog tržišta u Srbiji

 

 

U nameri da ostvari svoju osnovnu misiju – razvoj tržišta digitalnog oglašavanja, IAB Serbia je u novembru 2012. godine pokrenuo edukativni projekat IAB Academy, kako bi predstavnicima domaćeg tržišta pružio relevantnu edukaciju u ovoj mladoj grani marketinga. IAB Serbia je u svrhu sistematske edukacije tržišta okupio najveće domaće stručnjake iz digitalne industrije, koji su svoje znanje i iskustvo iz oblasti digitalnog marketinga stekli u praksi na domaćem i stranim tržištima.

ODM_1

 

U periodu od godinu dana, otkako je pokrenut ovaj projekat, sertifikate o pohađanju IAB Academy kurseva steklo je preko 200 polaznika iz 52 domaće kompanije.
Najveće interesovanje od samog početka vlada za kurs početnog nivoa „Osnove digitalnog marketinga”, koncipiran prema preporuci IAB Europe kako bi polaznike upoznao sa celokupnim spektrom digitalnih komunikacijskih kanala i njihovom pravilnom upotrebom za ostvarivanje marketinških ciljeva oglasne kampanje. Pored osnovnog kursa, velika je zainteresovanost za specijalističke kurseve, koji su pažljivo osmišljeni kako bi sve marketinške stručnjake i one koji tek imaju nameru da to postanu, osposobili za kreiranje kampanja mobilnog marketinga, predstavljanje i vođenje zajednica na društvenim medijima, stručno pozicioniranje oglasa na Google pretraživaču ili jačanje svesti o brendu kroz digitalne medije plasiranjem odgovarajućih sadržaja i naprednih displej oglasa.

vest1

 

Podaci o broju polaznika koji su prošli kroz obuku u oblasti digitalnog marketinga pružaju dodatno ohrabrenje da će digitalno tržište nastaviti da beleži stabilan rast i u predstojećem periodu, kao što je to bio slučaj u prethodne 2 godine otkako IAB Serbia vrši procenu vrednosti u okviru svog godišnjeg Adex izveštaja.

Postavi odgovor

Vaš email neće biti vidljiv. Popunite označena polja *

*

Scroll To Top