Održan letnji IAB Network Cafe
U prijatnoj bašti Bajloni bara prošle nedelje je održano još jedno druženje članova IAB Serbia. Tradicionalno druženje članova je, kao i do sada, pratila razmena inovacija na domaćem tržištu.
Druženje je otvorila Gabrijela Stjepanović, izvršni direktor IAB Serbia, prestavivši ključne rezultate najnovijeg istraživanja o strukturi i navikama internet korisnika digitalSCOPE2014. Ovo istraživanje je sprovedeno 8 zemalja regiona (Bugarska, Makedonija, Poljska, Rumunija, Srbija, Slovačka, Slovenija i Turska), a koordinirano je od strane IAB Poland, na čelu sa direktorom istraživanja Pavelom Kolendom. DigitalSCOPE2014 je rezultat partnerske saradnje između IAB Serbia, kompanije MindTake i nekoliko domaćih onlajn izdavača, a celokupan izveštaj za javnost može se preuzeti ovde.
Ivan Rečević, ispred agencije Huge Media, pričao je o uvek zanimljivoj temi, Google analitici i kako kreatori sadržaja mogu na najefikasniji način da iskoriste analitiku u cilju bolje prodaje svog inventara.
Predstavnica TEN Medije (nekadašnja Ebola Play), Sanja Rodinis, predstavila je novi brend i korporativni identitet. Pored novog imena i logotipa, prikazan je je set potpuno novih naprednih performans formata za onlajne kampanje na računarima, mobilnim telefonima i tabletima, u kombinaciji sa vrhunskim profesionalnim kreativnim alatom za razvoj rich media oglasa pod nazivom Modulor.
Nikola Popović, ispred kompanije New Look Entertaiment, predstavio je novu, unapređenu verziju New Look Social – interaktivne platforme, kroz koju klijenti mogu da dobiju mnoštvo koristi za svoj brend putem Fejsbuka, web-a i mobilnih platformi.