Adobe: Trendovi i predviđanja za 2016.

Marketing industrija prolazi kroz ozbiljne transformacije zahvaljujući naprednom razvoju tehnologije, kao i digitalnim medijima. John Watton, EMEA Marketing Direktor u kompaniji Adobe, izneo je neke od činjenica koje će promeniti marketing u predstojećoj godini.

Adobe

Iskustvo potrošača
Sve je u iskustvu. Danas brend predstavlja skup iskustava potrošača. S obziorom na dostupnost tehnologije koja omogućava kompanijama targetiranje potrošača bilo gde, bilo kad i na bilo kom mestu, od kompanija se zahteva da se izdignu iz mora konkurencije tako što će da pruže zanimljivije, duhovitije, šokantnije i emocionalnije sadržaje.

Delovanje u realnom vremenu
Sa porastom dostupnosti ogromnog broja informacija o potrošačima, postaje nemoguće sve ih obraditi, a još teže uraditi to u kratkom roku. Kompanije uviđaju da je nemoguće upravljati kampanjama u realnom vremenu. Tehnologija će omogućiti da ovaj proces bude kontinuiran, tako što će kompanijama dati mogućnost da kupuju i prodaju digitalni prostor u realnom vremenu.

Veštine predviđanja
Više nije dovoljna klasična analiza podataka, već je focus na predviđanju budućih događaja i trendova. U narednoj godini sve će se vrteti oko razumevanja podataka, predviđanja i brzog reagovanja. U prethodne dve godine za 241% porasla je potražnja za stručnjacima koji se bave analitikom predviđanja.

Personalizacija
Stručnjaci digitalnog marketinga već godinama usavršavaju svoje alate za personalizovano oglašavanje. Potrošači su se zasitili oglašavanja putem masovnih medija, a samim tim tradicionalni marketinški kanali moraće da se prilagode i da personalizuju način komunikacije sa potrošačima.

Email marketing
Iako je još uvek značajan kanal prodaje, izgradnje lojalnosti i predstavlja jedan od omiljenih kanala za dobijanje ponuda, vreme klasičnog slanja oglasnih poruka je prošlo. Potrebno je koncentrisati se na dostavljanje relevantnih ponuda, koncentrisati se na kvalitet, a ne na kvantitet.

Digitalni marketing
I u narednoj godini praviće se razlika između digitalnog i klasičnog marketinga, iako je ta linija sve bleđa. U narednih par godina očekuje se stapanje ovih pojmova, kao i da će se pod pojmom marketing podrazumevati – digitalni marketing.

Izvor: IAB UK

PODELI SA PRIJATELJIMA