IAB Europe lansirao biblioteku istraživanja „Multi-Device and Connected World”

Ineractive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) je lansirao novi projekat pod nazivom “Multi-Device and Connected World Library of Research” sa namerom da digitalnim tržištima Evrope pruži preko potrebni uvid u trendove konzumacije medija koji konstantno evoluiraju. Razumevanje odnosa između potrošača i njihovih digitalnih uređaja na teritoriji Evrope je popriličan izazov za marketing profesionalce i ova biblioteka bi trebalo da im na jednim mestu ponudi najnovije primere dobre prakse u oblasti istraživanja na temu višestruke upotrebe digitalnih uređaja na različitim tržištima.

bib
Kao zastupnik digitalnog biznisa Evrope, IAB Europe ima jednu od osnovnih misija da osvedoči vrednost digitalne advertajzing industrije kroz vodeća istraživanja. Ova biblioteka stoga nudi podatke o evoluciji u ponašanju potrošača i sve većim mogućnostima koje se nude oglašivačima putem medijskih platformi.

Nudeći spektar regionalnih i lokalnih tržišnih istraživanja o multi-device konzumaciji medija, ova bilbiloteka oslikava bogatstvo i raznovrsnost Evropske medijske mape koju su predstavile sledeće kompanije i asocijacije: AGOF, BVDW, comScore, IAB Austria, IAB Serbia, IAB Switzerland, IAB Turkey, IAB UK, Millward Brown i United Internet Media.

“Multi-Device and Connected World Library of Research” može da se pristupi ovde.

IAB Europe je u utorak, 4. novembra održao vebinar na ovu temu, čiji snimak može da se pogleda ovde.

Izvor: IAB Europe
Priredila: Gabrijela Stjepanović

PODELI SA PRIJATELJIMA