Subscribe to our Newsletter
IAB vesti

Mediascope Europe 2012

Zahvaljujući zajedničkim aktivnostima IAB Europe i IAB Serbia, kao i finansijskoj podršci 12 domaćih kompanija članica ove asocijacije, Srbija se po prvi put našla u jednoj od najznačajnijih Evropskih studija o savremenoj upotrebi medija – Mediascope Europe 2012.

Pored sponzora studije, među kojima se nalaze kompanije: Ringier Axel Springer, Direct Media, Media House, Fastbridge, Zenith Optimedia, Media S, Huge Media, Kreativa New Formula, Executive Group, Infostud Grupa sajtova i portali Nadlanu.com i Sportal.rs, paket sa rezultatima istraživanja je sada dostupan i ostatku tržišta, odnosno svim subjektima za čije poslovanje su informacije o najnovijim medijskim trendovima značajne.

Paket Mediascope Europe 2012 obuhvata sledeća dokumenta:

Rezultati istraživanja za Evropu (na engleskom jeziku)

1. Pan-European Launch Presentation Summary PPT
2. Pan-European Executive Summary
3. Pan-European Key facts Summary

Rezultati istraživanja za Srbiju (na engleskom jeziku)

4. Local Market Launch presentation Summary PPT for Serbia (public)
5. Market Data Driven PPT Presentation for Serbia
6. Market Launch PPT Presentation
7. Local Market Tabbed Data for Key Demographics (Excel baza sa sirovim podacima istraživanja)

PLUS

IAB Europe Mediascope Guide to reading slides
IAB Europe Mediascope Guide to reading tables

Kako bi ove informacije učinio što dostupnijim tržištu, IAB Serbia nudi Mediascope Europe 2012 paket po specijalnoj ceni od 950 eur(650 eur za članove IAB Serbia) u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate.

Za više informacija i poručivanje Mediascope paketa, pišite na contact[at]iab.rs.

Postavi odgovor

Vaš email neće biti vidljiv. Popunite označena polja *

*

Scroll To Top