Predviđa se da će Velika Britanija postati prva zemlja u kojoj više od polovine potrošnje na oglašavanje odlazi na digitalne kanale

 

volvo

Više od 50% od ukupno 15.7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanje biće preneto na digitalne i onlajn medije u 2015. godini, čime će se premašiti zajednička potrošnju na print, bioskopsko i autobusko oglašavanje, bilborde, TV i radio.

Zahvaljujući velikoj popularnosti gedžeta, društvenih mreža i onlajn kupovine, Velika Britanija će postati prva zemlja u kojoj više od polovine potrošnje na oglašavanje odlazi upravo na digitalno oglašavanje.

Grupa M predviđa da će ukupna vrednost tržišta oglašavanja u Velikoj Britaniji dostići 15.7 milijardi funti u 2015. godini. U odnosu na prošlu godinu, onlajn potrošnja će porasti za 12.7%, čime će dostići vrednost od 8 milijardi funti, što Veliku Britaniju čini prvom zemljom u kojoj jedna od 2 milijarde funti ide na digitalne kanale oglašavanja.

Zemlje u kojima će takođe doći do prekretnice su: Švedska (47% od ukupne potrošnje odlaziće na digital), Danska (43%), Australija (42%) i Norveška (40%).

Prema rečima stručnjaka iz Grupe M, plaćena pretraga će porasti na 4.2 milijarde funti, od te vrednost oko 29% biće na mobilnim uređajima. Najveći deo pretrage obavlja se na Guglu, koji kao pretraživač ima više od 90% udela na tržištu Velike Britanije.

Displej oglašavanje se smatra najbrže rastućim kanalom digitalnog oglašavanja i za njega se tokom sledeće godine predviđa rast od 20%, čime će dostići vrednost od 2.7 milijadi funti, od čega će 39% otići na mobilne uređaje.

Preuzeto sa: The Guardian
Priredila: Milica Vještica

PODELI SA PRIJATELJIMA