IAB NOVI Portfolio standarda oglasnih formata

IAB Serbia objavljuje danas lokalizovani i adaptirani dokument Novog Portfolia standarda oglasnih formata.

Standard je razvijen od strane IAB Tech Lab pri IAB US, na osnovu analize industrije, istraživanja korisnika uz detaljno testiranje. U kreiranju standarda je učestovalo više od 400 kompanija, najvećih digitalnih izdavača, agencija, ad-tech i programatic provajdera na svetu.

Jedna od ključnih novina su fleksibilne dimenzije oglasa, koje omogućavaju autorima kreativnih rešenja, da samo jednim rešenjem pokriju mnoštvo različitih ekrana i rezolucija. Oglasni formati su definisani, ne kao do sada dimenzijama u pikselima, već na osnovu odnosa širine i visine (aspect-ratio).

Druga novina se odnosi na poštovanje LEAN principa: Lightweight – laki za učitavanje, Encrypted – kriptovani/sigurni, sa podrškom za AdChoises, Non-Invasive – nenametljivi. Poštovanje LEAN je obavezno za sve formate novog portfolia i garantuje neometano i predvidljivo iskustvo za korisnika – u skladu sa inicijalnim standardima CBA (Coalition for Better Ads).

Celokupni novi portfolio je zasnovan na HTML5 tehnologiji a uključuje i preporuke za automatizovane native formate, kao i nova oglasna iskustva, kao što su augmented reality AR, Virtual Reality VR, social media, mobile video, emoji, instant messaging, 360 stepeni video i foto oglasne formate.

IAB Serbia i IAB Serbia AdTech Komitet će pružiti podršku u tranziciji sa starih standardnih formata, kroz dokumente, radionice, demo stranice, alate kao i dodatna uputstva za tranziciju, koji će svi biti objavljeni na sekciji posvećenoj novom standardu IAB.rs/novi-portfolio

Pozivamo vas da preuzmete dokument sa standardom sa IAB.rs/novi-portfolio

PODELI SA PRIJATELJIMA