Prihodi od mobilnog oglašavanja u 2014. godini dostigli vrednost od 23,9 milijardi evra

Američki IAB u saradnji sa IAB Europe i IHS Technology, objavio je da je prihod od mobilnog oglašavanja porastao čak 64,8% (23,9 milijardi evra) u 2014. godini, dok je u 2013. godini prihod bio 14,6 milijardi evra. Rast prihoda od mobilnom oglašavanju  vođen je promenama potrošačkih navika i industrijskim inovacijama.

mobile ad revenuee
Globalni prihod od mobilnog oglašavanja (23,9 milijardi evra ) raspoređen je po sledećim regijama:

–    Severna Amerika, 44,9% (10,781miliona evra)
–    Azija – Pacifik, 36,5% (8,754 miliona evra)
–    Evropa, 16,6% (3,995 miliona evra)
–    Bliski Istok i Afrika, 1,2% (286 miliona evra)
–    Latinska Amerika, 0,8% (180 miliona evra)

Mobilno displej oglašavanje je dostiglo najveći rast, 88,1% (11,4 milijardi evra), čime je nadmašilo dominantni segmet mobilnog pretraživanja, čija vrednost je procenjena na 11 milijardi evra.

mobile r
“Cifre koje se odnose na prihod od mobilnog oglašavanja ukazuju na snagu i potencijal koji ova vrsta oglašavanja ima u Evropi i svetu, a takođe nam pomažu da razumemo sve mogućnosti koje donosi digitalno oglašavanje. Važno je da oglašivači, agencije i izdavači u potpunosti razumeju navike i ponašanje potrošača, s obzirom na činjenicu da se razlike između samih uređaja gube, a potencijal za interakciju sa digitalnim sadržajem postaje sve veći”, rekla je Townsend Feehan, CEO IAB Europe.

Celokupan izveštaj možete preuzeti ovde.

Preuzeto sa sajta IAB US.

PODELI SA PRIJATELJIMA