Ringier Axel Springer Srbija osniva najveću integrisanu advertising-sales organizaciju u Srbiji

Media Impact Srbija - logo

Prvog oktobra 2015. Ringier Axel Springer Srbija pokreće Media Impact Srbija i nudiće inovativna
rešenja za oglašavanje na srpskom tržištu. Novi prodajni sektor nudiće klijentima integrisano
oglašavanje u punom obimu, kao i cross-media usluge sa akcentom na tehnologiji i informacijama.
Nova prodajna organizacija ponudiće nova rešenja i inovativne proizvode u domenu oglašavanja, kao što je native advertising (oglasi integrisani u sadržaj sajta) i web-vide advertising.

Njen portfolio čine jaki print in online brendovi, koji stižu do ukupno 2,1 milion jedinstvenih korisnika (Gemius Audience), 1,4 miliona korisnika mobilnih uređaja (Gemius Audience, Google Analytics), kao i 2,3 miliona čitalaca štampanih izdanja (Ipsos Strategic Marketing).

Media Impact Srbija je, nakon Media Impact Polska, druga prodajna organizacija koju je pokrenuo Ringier Axel Springer Media. Kao deo te mreže, ima pristup Dreamlabu, tehnološkom centru Ringier Axel Springer Media sa sedištem u Krakovu, koji nudi najsavremenija tehnološka rešenja za digitalno objavljivanje i oglašavanje.

Jelena Drakulić Petrović, generalni direktor Ringier Axel Springer Srbija:
„Liderstvo, inovacija i kreativnost stubovi su na kojima počiva Media Impact Srbija. U očiglednoj smo prednosti u odnosu na konkurenciju, a ta prednost je zasnovana na tehnološkoj moći, kao i kreativnim ljudima i iskusnim umovima u našoj mreži Ringier Axel Springer, stručnjacima u oblasti nativnog i kreativnog oglašavanja. Pored širokog dometa i jakih brendova, nova prodajna organizacija ponudiće najsavremenija rešenja u oblasti oglašavanja, zasnovana na dubokom poznavanju tržišta, stručnom znanju i tehnologiji kakve nema nijedna druga medijska kompanija u Srbiji.“

Media Impact Srbija će voditi Mihailo Ponjavić (Direktor prodaje Media Impact Srbija). Njegov najuži tim čine Snežana Stojsavljević (Rukovodilac prodaje news portfolia), Goran Radulović (Rukovodilac prodaje vertikala i native oglasavanja) i Marko Bogićević (Rukovodilac projektne i specijalne digitalne prodaje).

Mihailo Ponjavić, direktor prodaje Media Impact Srbija: „Budućnost oglašavanja zasniva se na inovacijama i kreativnosti. Media Impact Srbija želi da preuzme vodeću ulogu u ponudi oglasnih rešenja koja na pametan i delotvoran način stižu do potrošača. Ekskluzivan sadržaj naših brendova obezbeđuje savršeno okruženje koje omogućava oglašivačima da stignu do potrošača na najbolji mogući način. Naši klijenti će uskoro biti obavešteni o novoj organizaciji i novim marketinškim mogućnostima koje ćemo nuditi u budućnosti.“

Izvor: Ringier Axel Springer Srbija

PODELI SA PRIJATELJIMA