Digital Day & MIXX Awards 2018

Konferencija Digital Day 2018. ove godine se održala 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u. pod sloganom ‘New Signal’,

Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu održala se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govorili su o aktuelnim industrijskim trendovima u svetu.

Program se održao u dve paralelne sale, a pored zanimljivijih predavanja konferenciju su obeležile i mnogobrojne panel diskusije koje su upotpunili stručnjaci iz zemlje i regiona – predstavnici uspešnih digitalnih i marketinških kompanija.  Među predavačima na pomenutom događaju su i Ana Anđelić Chief Brand Officer iz kompanije Rebecca Minkoff, Brajan Morisei, glavni urednik DigiDay-a, Marijana Prpić iz Google-a, Čepin Klark, Executive Vice President – R/GA, Johan Vrede, Global Vice President, Strategic Marketing, SAP Hybris i mnogi drugi.

Drugog dana konferencije, drugi put su dodeljene IAB MIXX Awards. Grand prix osvojila je agencija Pioniri sa kampanjom “Bolje visiti na Guarani, nego na grani” za klijenta Knjaz Miloš – Guarana. Nagrade su podeljene u 13 kategorija:

  1. Ferdinand knedle su pobedili u kategoriji Best Product Launch
  2. Direct Media je pobedila u kategoriji Best Social Community Building sa kampanjom „Čuvaj se“ za SPIKS
  3. Ovation BBDO odneo je pobedu u kategoriji Best Social Influencer Marketing sa kampanjom „Već 20 godina Nije svejedno“ za Nektar
  4. Direct Media, LeoBurnett i Communis pobeđuju u kategoriji Best Native Advertising Campaign sa kampanjom „Moja Kravica Trougao“ za  kompaniju Imlek
  5. McCannBelgrade osvaja prvo mesto u kategoriji Best Video Advertisng Campaign sa kampanjom „Nađi novi posao“ koja je rađena za PosloviInfostud
  6. McCannBelgrade pobeđuje u kategoriji Best Branded Content sa kampanjom „Pirulolci“ za Froneri Adriatic
  7. Direct Media u saradnji sa Gemiusom, ostvarili je pobedu u kategoriji Best Direct Response and Lead Generation Campaign sa kampanjom „DM Triangulate – Societe Generale M Banking“ za Societe Generale banku
  8. OvationBBDO odnosi pobedu ovoga puta u kategoriji Best Brand Awarness Campaign sa kampanjom „Već 20 godina Nije svejedno“ za kompaniju Nectar
  9. Wireless Media osvaja pobedu u kategoriji Best Corporate Website sa „Wireless Media Corporate Website“
  10. McCannBelgrade osvaja prvo mesto u kategoriji Best Cross Media Integration sa kampanjom „Coke Loves Local“ za The Coca-Cola Company
  11. Wireless Media pobeđuje u kategoriji Best Microsite sa „Beograd živi“ mikrosajtom, za Beograd živi
  12. Direct Media odnosi pobedu kategoriji Best Mobile sa „Moja Kravica AR Bojanka“ aplikacijom za kompaniju Imlek
  13. Pioniri su prvi kategoriji Best Social Media Campaign sa kampanjom „Bolje visiti na Guarani, nego na grani“ za Knjaz Miloš – Guarana

 

PODELI SA PRIJATELJIMA