DOGAĐAJ: Novi IAB portfolio standarda oglasnih formata
IAB Serbia je objavio adaptiranu i lokalizovanu finalnu verziju novog portfolija standarda oglasnih formata. Standard je razvijen od strane IAB Tech Lab pri IAB US, na osnovu analize industrije, istraživanja korisnika uz detaljno testiranje. U kreiranju standarda je učestovalo više od 400 kompanija, najvećih digitalnih izdavača, agencija, ad-tech i programatic provajdera na svetu.
Jedna od ključnih novina su fleksibilne dimenzije oglasa, koje omogućavaju autorima kreativnih rešenja, da samo jednim rešenjem pokriju mnoštvo različitih ekrana i rezolucija. Oglasni formati su definisani, ne kao do sada dimenzijama u pikselima, već na osnovu odnosa širine i visine (aspect-ratio). Druga novina se odnosi na poštovanje LEAN principa: Lightweight – laki za učitavanje, Encrypted – kriptovani/sigurni, sa podrškom za AdChoises, Non-Invasive – nenametljivi. Poštovanje LEAN je obavezno za sve formate novog portfolia i garantuje neometano i predvidljivo iskustvo za korisnika – u skladu sa inicijalnim standardima CBA (Coalition for Better Ads).
Cilj ovog edukativnog događaja je da upozna tržište sa novim standardima oglasnih formata koji će početi sa primenom od naredne godine. Događaj na kome ćete čuti sve o novim standardima oglasa, iz ugla izdavača, ad-tech provajdera i kreativnih agencija, održaće se u sredu 20. decembra sa početkom u 14 časova u prostorijama Wireless medije (Obilićev venac 4, Beograd).
Događaj će okupiti ključne predstavnike marketing industrije Srbije među kojima su marketing agencije, oglašivači, mediji i ad-tech provajderi. Organizacijom ovog događaja IAB Serbia ima za cilj da svim učesnicima na tržištu približi i omogući lakši prelazak na nove standarde oglasnih formata.
PROGRAM
Događaj je besplatan uz obaveznu registraciju, a za sve registrovane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju će tokom predavanja biti obezbeđen live stream.