IAB Europe je objavio prvi white paper o vidljivim prikazima i trendovima na evropskim tržištima

viewable
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) je objavio dokument koji govori o vidljivim prikazima, kao značajan korak u strategiji navođenja brending budžeta u digitalno oglašavanje. Ovaj white paper ima za cilj da edukuje javnost u ovom konkretnom aspektu digitalnog oglašavanja i postavlja temelj za preporuke evropskoj industriji kroz nacionalne IAB-e, organizacije za merenje tržišta i dobavljače.

Vidljivi prikazi predstavljaju vrstu metrike u digitalnom oglašavanju koja se razvija velikom brzinom i manifestuje na različite načine širom Evrope. Skorašnja studija sprovedena od strane IAB Europe, na temu metrike i KPI, pokazala je da 84% brend oglašivača očekuje da vide pomak u merenju vidljivih prikaza nasuprot serviranim. Ovaj white paper je deo inicijative IAB Europe u okviru Brand Advertising Framework-a.

Sledeći koraci IAB Europe su dalje konsultacije sa lokalnim IAB-ima, organizacijama za merenje i dobavljačima na temu rezultata do kojih se došlo izradom ovog dokumenta. Fokus će se takođe proširiti na pružanje i kvalitet usluge digitalnog oglašavanja, ali okruženje u kome se ta usluga nudi tokom 2015.

Celokupni dokument možete preuzeti ovde.

PODELI SA PRIJATELJIMA