Oktobarski IAB Network Cafe

U protekloj nedelji, u Beogradskom Lava baru, održano je još jedno druženje članova IAB Serbia pod nazivom IAB Network Cafe. Pored dobrog raspoloženja i kvalitetnog networking-a, članovi su imali priliku da se upoznaju sa nekim inovacijama na domaćem digitalnom tržištu, kao i primerima dobrih praksi i uspešnih kreativnih kampanja.

W

Ugostili smo Veroniku Sobolak, predstavnicu kompanije Facebook iz Dablina, koja je održala prezentaciju pod nazivom “Zašto je Facebook značajan za vaš biznis?“. Veronika Sobolak je ukazala na činjenicu da je Facebook važan u poslovanju, kao i da ne mora da služi samo za zabavu, nego je i ozbiljan kanal komunikacije, navodeći podatak da u Srbiji postoji oko 3.8 miliona korisnika Facebook. Veronikino gostovanje ujedno predstavlja i prvi direktan kontakt kompanije Facebook sa našim tržištem.

ra

Rade Tričković iz agencije Httpool predstavio je zanimljivu i jako korisnu prezentaciju na temu stope angažovanja korisnika, kao globalnog trenda u merenju uspešnosti onlajn kampanje. Predstavnik Web Media Agency, Miloš Milošević, održao je prezentaciju pod nazivom “Angažovanje onlajn zajednice” u kojoj je predstavio načine na koje kompanije mogu da zainteresuju potrošače koji ih ne poznaju dovoljno dobro, te kako da pažljivo slušaju potrošače koji su im odani i nađu način da ih dodatno motivišu na interakciju. Ana Mirković i Boris Trivan najavili su početak rada Digital Communications Institute na našem tržištu prezentacijom “Why go digital?”.

Ivana Simic Golubović, predstavnica Egmonta, i Gabrijela Stjepanovic, ispred IAB Serbia, predstavile su projekat pod nazivom “Diznijev vodič za bezbednost dece ne internetu”. Ovaj društveno odgovorni projekat u orgnizaciji kompanije Egmont, a po uzoru na uspešno realizovan projekat u Norveškoj, podržan je od strane IAB Serbia i njegovih članova, budući da ima za cilj zaštitu najmlađih korisnika od moguće zloupotrebe na internetu, kao i formiranje zdrave internet zajednice u Srbiji.

PODELI SA PRIJATELJIMA