Otvorene prijave za peti po redu MIXX Awards

Funkcionisanje u post-kovid eri samo po sebi donelo je nova pravila, a postavlja se i niz drugih pitanja: kako će u budućnosti izgledati digitalna ekonomija, kako će brendovi iskoristiti virtuelnost Metaversa, koje promene donosi Web 3.0, kakva je perspektiva ciljanog oglašavanja bez kolačića, u kom pravcu će se razvijati e-commerce i upotreba NFT-a za plaćanje virtuelnih dobara.

Sve to će umnogome uticati na promenu pravca i drugačiji raspored dosadašnjih prioriteta – posvećenosti brendu, sadržaju, organskom rastu i performans metrikama. U skladu sa pomenutim promenama, IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija tri nove kategorije: Best Brand Advertising Campaign, Best E-commerce Campaign i Best Campaign Effectiveness.

Pobednici će biti objavljeni na Digital Day konferenciji 9. juna

Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija. U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti pobednika za sledećih 12 kategorija:

  • Best Brand Advertising Campaign;
  • Best Cross Media Integration;
  • Best Innovation;
  • Best E-commerce Campaign;
  • Best Product Launch;
  • Best Social Community Building;
  • Best Video Advertising Campaign;
  • Best Branded Content;
  • Best Campaign Effectiveness;
  • Best Direct Response & Lead Generation Campaign;
  • Best Social Influencer Marketing;
  • Best Social Media Campaign.

Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.

Stručni žiri je ove godine regionalni i najbrojniji do sada, a sačinjavaće ga: Milja Šijakinjić (Kreativna direkcija/Ilustracije/Scenariji, Žiška), Vesna Ćeranić (Associate Partner, Executive Group), Sanja Gajić (Digital Group Account Manager (Director), FullHouse Ogilvy), Nikola Parun (Head of PR & Digital Media, Ovation BBDO), Zdravko Kevrešan (Kreativni direktor, Drive), Marija Pasuljević (Executive Director, E-commerce Asocijacija Srbije), Diana Radić (Izvršni direktor, Dnevne nezavisne novine (BiH)) i drugi. Kompletan spisak možete pogledati na zvaničnom sajtu.

Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 29. aprila 2022. godine, a pobednici IAB MIXX Awards 2022 će biti javno predstavljeni 9. juna prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije Digital Day. Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji. Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na zvaničnom sajtu mixx.rs.

PODELI SA PRIJATELJIMA