Otvorene prijave za šesti po redu MIXX Awards
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija šest novih kategorija: Employer Branding, TikTok, Social Good, Viral, Publisher Project i Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations. Takođe, sve kategorije su dobile osveženje kada su u pitanju opisi i kriterijumi.
Pobednici će biti objavljeni na Digital Day konferenciji 18. maja
Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija. U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti pobednika za sledećih 17 kategorija:
- Brand Advertising;
- Cross Media Integration;
- Innovation;
- E-commerce;
- Product Launch;
- Community Building;
- Video Advertising;
- Content;
- Effectiveness;
- Influencer Marketing;
- Social Media;
- Employer Branding;
- Viral;
- TikTok;
- Social Good;
- Publisher Project;
- Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations
Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.
Stručni žiri je ove godine regionalni i najbrojniji do sada, a ceo sastav možete pogledati na zvaničnom sajtu.
Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 03. aprila 2023. godine, a pobednici IAB MIXX Awards 2022 će biti javno predstavljeni 18. maja prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije Digital Day.
Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji. Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na zvaničnom sajtu mixx.rs.