VESTI

Kako bi izgledao internet bez cookie-a?

IAB Europe je početkom oktobra meseca pozvao zemlje članice EU da razmotre negativan uticaj preterano stroge regulative o saglasnosti za upotrebu cookie i slične tehnologije za čuvanje podataka o posetiocima internet sajtova. Iz tog razloga su, u saradnji sa IAB Belgium,... Dalje >

“Blogeri studentima 2”

U organizaciji udruženja studenata „FONIS“ organizovan je interesantan projekat „Blogeri studentima 2”.

Formirane radne grupe

Tokom proteklih mesec dana formirano je ukupno 9 radnih grupa, od kojih će se svaka aktivno baviti istraživanjem i razvojem po jednog segmenta digitalnog tržišta u Srbiji.

5. IAB CEE workshop u Bratislavi

5. IAB CEE Workshop u Bratislavi okupio je predstavnike IAB US, IAB Europe, IAB Poland, IAB Slovakia, IABulgaria, IAB Hungary i IAB Serbia. Patrick Dolan, zamenik predsednika IAB US, je sa učesnicima podelio svoja iskustva u rukovođenju najvećim IAB-om... Dalje >

Digital Impact Conference 1 u organizaciji ABC Srbija

IAB Serbia Vas poziva da se prijavite za učešće na konferenciji o digitalnom poslovanju – The Digital Impact, koja će se održati 1. jula u hotelu Continental u Beogradu. The Digital Impact, u organizaciji ABC Srbija, ugostiće vrhunske kreativce... Dalje >

Spajanje IAB Europe i EIAA

IAB Europe i EIAA (European Interactive Advertising Association) su danas objavili spajanje ovih dveju organizacija u cilju zajedničkog daljeg delovanja na planu razvoja i promocije industrije interaktivnog oglašavanja.

IAA Srbija promoviše Kodeks o oglašavanju u okviru Digital Day 2012

U godini kada obeležava 20 godina postojanja u Srbiji, ogranak International Advertising Association je pokrenuo najvažniji projekat kako za Asocijaciju, tako i za celu marketinšku industriju – pisanje predloga Kodeksa o oglašavanju.