Zašto je namera potrošača moćnija od demografije?

Marketinški stručnjaci koji se oslanjaju samo na demografske podatke u potrazi za potrošačima izvesno je da će propustiti 70% potencijalnih korisnika, po israživanjima Google-a.  Suština je u tome da demografski podaci pružaju samo neke od informacija o korisnicima, dok je razumevanje potrošačkih namera mnogo moćniji alat. On nam omogućava da saznamo gde i šta potrošačima zaista treba u određenom trenutku.

namera potrosaca1

Namera je projekcija identiteta. Kada potencijalni korisnici imaju nezadovoljenu potrebu, pomoć prvo traže na svojim telefonima. Pre nego što se odluče, traže odgovore online, otkrivaju nove proizvode, a tek na kraju donose odluku o kupovini.

Upravo ti trenuci koji stvaraju istinske, trenutne namere, nazivamo mikro momentima.  I svaki od tih trenutaka predstvalja najbolju mogućnost za konkretnu kupovinu. Brendovi koji razumeju nameru potrošača, a ne samo pol i godine, bolje su pozicionirani na tržistu. Suština je u činjenici da potrošaču možete pomoći baš u trenutku kada mu je pomoć najpotrebnija.

namera potrosaca 2

Ovo su neki od načina da nameru potrošača stavite u centar vaših strategija:

Budite prisutni
Kada vaši potrošači posegnu za rešavanjem problema na Google-u ili YouTube-u, budite tamo. Koristite Google Trends da biste saznali trendove u vašoj kategoriji i na taj način bolje razumeli šta potrošači traže.

Budite korisni
Kada dođete do korisnika u trenutku njegove namere potrudite se da ponudite korisne informacije. U suprotnom, oni će otići kod konkurencije. Google-ova istraživanja pokazuju da 51% potrošača kupuje brend koji nije bio njihova prvobitna namera, samo zato što im je ponudio informacije koje su bile korisne.

Budite praktični
Razmišljajte o jedinstvenom, jednostavnom rešenju njihovih problema, i to u realnom vremenu. To možete učiniti tako što ćete im omogućiti lokalne informacije, kao i šta je sve dostupno u njihovom okruženju. Još jedan od fantastičnih načina je i know-how video, kao i mogućnost direktne online kupovine.

Izvor: Google

PODELI SA PRIJATELJIMA