O IAB Serbia
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast i razvoj tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 80 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.
IAB Serbia sprovodi statistička istraživanja o interaktivnom oglašavanju, istovremeno edukujući brendove, agencije i širu poslovnu zajednicu o važnosti digitalnog marketinga uz razvijanje tehničkih standarda i rešenja.
IAB Serbia je kao udruženje izuzetno posvećeno profesionalnom razvoju i podizanju znanja, veština, stručnosti i raznolikosti radne snage u celoj industriji. Jedna od osnovnih misija je usmerena ka stalnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružajući adekvatne obrazovne sadržaje svim akterima, omogućavajući veću transparentnost tržišta i promovišući evropske IAB standarde i vrednosti na lokalnom nivou.
Glavni ciljevi IAB Serbia su:
IAB Serbia od 2011. godine organizuje konferenciju Digital Day koja je postala najvažniji digitalni i interaktivni skup u regionu. Ovaj jedinstveni događaj je obrazovne prirode na kojem renomirani svetski stručnjaci sa najrazvijenijih tržišta razmenjuju svoja iskustva, znanja i primere najbolje prakse u industriji digitalnog oglašavanja.