Ko smo mi

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast i razvoj tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 80 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.

IAB Serbia sprovodi statistička istraživanja o interaktivnom oglašavanju, istovremeno edukujući brendove, agencije i širu poslovnu zajednicu o važnosti digitalnog marketinga uz razvijanje tehničkih standarda i rešenja. 

IAB Serbia je kao udruženje izuzetno posvećeno profesionalnom razvoju i podizanju znanja, veština, stručnosti i raznolikosti radne snage u celoj industriji. Jedna od osnovnih misija je usmerena ka stalnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružajući adekvatne obrazovne sadržaje svim akterima, omogućavajući veću transparentnost tržišta i promovišući evropske IAB standarde i vrednosti na lokalnom nivou. 

Glavni ciljevi IAB Serbia su:

  • Promocija digitalnog marketinga i informisanje šire javnosti o njenim mogućnostima i prednostima;
  • Povećanje tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja pružanjem adekvatne edukacije za sve uključene strane;
  • Povećanje potrošnje za oglašavanje na internetu u okviru ukupne potrošnje za medijsko oglašavanje u Srbiji;
  • Propisivanje i predlaganje standarda u digitalnom oglašavanju i merenja koja se na to odnose.

IAB Serbia od 2011. godine organizuje konferenciju Digital Day koja je postala najvažniji digitalni i interaktivni skup u regionu. Ovaj jedinstveni događaj je obrazovne prirode na kojem renomirani svetski stručnjaci sa najrazvijenijih tržišta razmenjuju svoja iskustva, znanja i primere najbolje prakse u industriji digitalnog oglašavanja.