Vesti

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia

Admixer Media sa zadovoljstvom objavljuje da je Angelos Galanakis preuzeo ulogu direktora za rast prihoda

Admixer Media, kao deo Admixer Advertising-a, sa zadovoljstvom saopštava da se Angelos Galanakis pridružio kompaniji kao direktor za rast prihoda (CRGO). Na ovoj poziciji odgovoran je za razvoj globalne komercijalne strategije, unapređivanje partnerstava i rast prihoda na 12 tržišta na kojima Admixer Advertising posluje.

Angelos donosi više od 15 godina iskustva u digitalnom marketingu, AdTech industriji, komercijalnim strategijama i transformaciji prihoda, tokom kojih je realizovao niz visokouticajnih projekata u Evropi, CIE i MENA regionu.

Pre dolaska u Admixer Advertising, Angelos je proveo osam godina u Google-u, gde je vodio strateška partnerstva u 16 zemalja, izgradio multinacionalne prodajne timove i uvodio rešenja koja su ubrzala rast tržišta. Među ključnim dostignućima su razvoj AI-baziranih komercijalnih modela, ko-kreiranje strateških okvira u saradnji sa vodećim partnerima i kontinuirano nadmašivanje poslovnih ciljeva.

Pre nego što je prešao u Google, Angelos je radio na vodećim pozicijama u Eurobank-u, Mindshare-u, Digital Ecosystems-u i Eurisko-u. Tamo je unapređivao digitalne procese, podizao nivo usluga i pomagao brendovima da izgrade skalabilne i održive marketinške performanse.

Postavljanje Angelosa Galanakisa na funkciju CRGO označava značajnu prekretnicu u jačanju globalnog rukovodstva Admixer Advertising-a i doprinosi dugoročnoj strategiji usklađivanja lokalnih tržišta sa međunarodnim standardima u oblasti tehnologije, servisa i ekspertize.

Drago nam je što se Angelos pridružio Admixer Advertising-u i verujemo da će njegovo strateško vođstvo značajno doprineti našem globalnom razvoju.

O Admixer Advertising-u

Admixer Advertising je jedna od vodećih kompanija u industriji digitalnog marketinga, sa kancelarijama u 12 zemalja. Kompanija deluje kao medijski predstavnik globalnih platformi i izdavača, pružajući pristup lokalnim sajtovima, aplikacijama i tehnologijama, kao i podršku u razvoju efikasnih rešenja za kupovinu i prodaju oglasnog prostora i podataka.

Kroz svoj sopstveni ekosistem adtech proizvoda, Admixer Advertising povezuje agencije, oglašivače, web sajtove, medijske grupe, izdavačke kuće, DOOH operatere, OTT servise, vlasnike podataka i druge učesnike digitalnog tržišta u jedinstvenom tehnološkom okruženju.

Od 2016. godine kompanija je zvanični partner Google Marketing Platform-e.

Uključite se u IAB Srbija i učestvujte u oblikovanju domaćeg digitalnog tržišta!

Jubilarno izdanje & novi trendovi za 2026. 

Objavljen IAB Europe Digital Video Framework i rečnik termina

Oformljena radna grupa za izradu Kodeksa dobre prakse u influenser marketingu

Prijavite se za newsletters
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia
Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia