Projekat Trendovi nastao je iz potrebe da se o nadolazećim trendovima govori drugačije – konkretnije, lokalno i bez univerzalnih prognoza koje retko pronalaze primenu u praksi. Deset godina kasnije, portal koji je pokrenula agencija Pioniri i dalje polazi od iste ideje: okupiti ljude iz industrije i dati im prostor da, iz sopstvenog iskustva, govore o temama koje će uticati na godinu pred nama i sve to poklone industriji i biznis zajednici.
Ovogodišnje, jubilarno izdanje donosi pregled promena, novina i tendencija na 4 regionalna tržišta: Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine, a zahvaljujući učešću agencija iz ovih zemalja, poput Degordiana, Estringa, Effect Agency, Play Teama, Sidere i drugih, trendovi.co čine svojevrstan vodič za 2026.godinu.
Pored promena u komunikacionoj industriji i srodnim oblastima, Trendovi donose i uvid i u tech, HR, retail i druge oblasti važne za oblikovanje savremenog biznis konteksta. Svojim stručnim tekstovima učešće su uzele i organizacije poput IAB Srbija kroz tekst Une Barišić, Kristine Grubač i Jovane Tomić ispred Obrt teama, i uvek interesantan tekst Nikole Milovića, stručnjaka iz oblasti gastronomije i ugostiteljstva.
Sa istim zadatkom, informisati čitaoce o ključnim novinama koje će oblikovati narednu poslovnu godinu, Trendovi su okupili profesionalce iz oblasti komunikacija, tehnologije, advertajzinga, PR-a, employer brandinga, dizajna, ljudskih resursa, retaila i mnogih drugih. Pored pomenutih, iza tekstova stoje i autori i autorke iz agencija Pioniri i Experiment, portala Netokracija, agencija Represent Communications i Smart Plus Research.
U prethodnih devet izdanja objavljeno je skoro 150 tekstova sa bezbroj trendova, a oko 100 autora i autorki iz četiri zemlje regiona bili su deo projekta.
Sadržaj jubilarnog izdanja već je dostupan na portalu trendovi.co i, kao i prethodnih godina, biće dopunjavan novim tekstovima i autorima tokom narednog perioda.