Na Digital Day 2025 premijerno predstavljen: Retail Digital Advertising Capability Map 1.0 Tokom prethodno održanog Digital Day-a, IAB Serbia je premijerno predstavio dokument Retail Digital Advertising Capability Map 1.0, nastao kao rezultat rada IAB Retail Media komiteta.... Dalje >
Dana 11. februara 2025. godine u hotelu Crowne Plaza u Beogradu održan je ekskluzivni događaj koji je organizovala kompanija Admixer Media, uz učešće predstavnika kompanije Google. Na događaju je predstavljen Program prodajnog predstavnika za Google Ads, a... Dalje >
Udruženje IAB Serbia sa ponosom najavljuje novi format Masterclass događaja, posebno kreiran za top menadžere, koji će se održati 6. i 7. decembra u Subotici. Ovaj jedinstveni koncept traje 24 sata i zamišljen je kao platforma za... Dalje >
Google je imenovao Admixer Media, odeljenje Admixer Advertising, za zvaničnog prodajnog predstavnika za Google Ads u Srbiji. Ovo strateško partnerstvo je osmišljeno da ponudi poboljšanu podršku, uvide i najbolje prakse lokalnim oglašivačima i agencijama, podstičući bolje poslovne... Dalje >
Aleph, mreža globalnih stručnjaka koja nudi tehnološka rešenja za podršku digitalnom ekosistemu, širi svoju ponudu i portfolio produkata omogućavajući TikTok oglasna rešenja u Srbiji. TikTok sarađuje s Alephom na brojnim tržištima širom sveta od 2019. godine, što... Dalje >
Ovom prilikom vas pozivamo na edukaciju koju zajedno organizuju IAB Serbia i Four Dots, a koja će se baviti najnovijom verzijom popularne analitičke platforme Google Analytics – GA4. Osim mnogih funkcionalnosti na koje smo navikli, GA4 donosi... Dalje >
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija šest novih kategorija: Employer Branding, TikTok, Social Good, Viral, Publisher Project i Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations. Takođe, sve... Dalje >
Portal Mondo, koji posluje u sastavu regionalne medijske kompanije Adria Media Group, postao je ekskluzivni partner EURACTIV mreže za Srbiju. Na ovaj način kompanija, kao kredibilan partner evropske mreže, omogućiće srpskoj javnosti da prati njihov sadržaj, a Briselu i evropskim medijima obezbeđivaće relevantne... Dalje >
Ovogodišnja konferencija Digital Day, održava se jedanaesti put, a pod sloganom – The end of the world as we know it! Događaj je zakazan za 09. jun na Dorćol Platzu u Beogradu. Sama tema navodi da će se... Dalje >