VESTI

Retail Digital Advertising Capability Map 1.0

Na Digital Day 2025 premijerno predstavljen: Retail Digital Advertising Capability Map 1.0 Tokom prethodno održanog Digital Day-a, IAB Serbia je premijerno predstavio dokument Retail Digital Advertising Capability Map 1.0, nastao kao rezultat rada IAB Retail Media komiteta.... Dalje >

Admixer Media – Zvanični prodajni predstavnik za Google Ads u Srbiji: Nove mogućnosti za tržište digitalnog oglašavanja

Dana 11. februara 2025. godine u hotelu Crowne Plaza u Beogradu održan je ekskluzivni događaj koji je organizovala kompanija Admixer Media, uz učešće predstavnika kompanije Google. Na događaju je predstavljen Program prodajnog predstavnika za Google Ads, a... Dalje >

Nova dimenzija Masterclass događaja

Udruženje IAB Serbia sa ponosom najavljuje novi format Masterclass događaja, posebno kreiran za top menadžere, koji će se održati 6. i 7. decembra u Subotici. Ovaj jedinstveni koncept traje 24 sata i zamišljen je kao platforma za... Dalje >

Google imenuje Admixer Media za zvaničnog prodajnog predstavnika za Google oglašavanje u Srbiji

Google je imenovao Admixer Media, odeljenje Admixer Advertising, za zvaničnog prodajnog predstavnika za Google Ads u Srbiji. Ovo strateško partnerstvo je osmišljeno da ponudi poboljšanu podršku, uvide i najbolje prakse lokalnim oglašivačima i agencijama, podstičući bolje poslovne... Dalje >

Oglašavanje na TikToku dostupno i u Srbiji preko Alepha

Aleph, mreža globalnih stručnjaka koja nudi tehnološka rešenja za podršku digitalnom ekosistemu, širi svoju ponudu i portfolio produkata omogućavajući TikTok oglasna rešenja u Srbiji. TikTok sarađuje s Alephom na brojnim tržištima širom sveta od 2019. godine, što... Dalje >

IAB Serbia i Four Dots vas pozivaju na edukativni događaj posvećen GA4

Ovom prilikom vas pozivamo na edukaciju koju zajedno organizuju IAB Serbia i Four Dots, a koja će se baviti najnovijom verzijom popularne analitičke platforme Google Analytics – GA4. Osim mnogih funkcionalnosti na koje smo navikli, GA4 donosi... Dalje >

Otvorene prijave za šesti po redu MIXX Awards

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija šest novih kategorija: Employer Branding, TikTok, Social Good, Viral, Publisher Project i Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations. Takođe, sve... Dalje >

Mondo partner Euractiv mreže za Srbiju

Portal Mondo, koji posluje u sastavu regionalne medijske kompanije Adria Media Group, postao je ekskluzivni partner EURACTIV mreže za Srbiju. Na ovaj način kompanija, kao kredibilan partner evropske mreže, omogućiće srpskoj javnosti da prati njihov sadržaj, a Briselu i evropskim medijima obezbeđivaće relevantne... Dalje >

Digital Day 2022 – The end of the world as we know it

Ovogodišnja konferencija Digital Day, održava se jedanaesti put, a pod sloganom – The end of the world as we know it! Događaj je zakazan za 09. jun na Dorćol Platzu u Beogradu.  Sama tema navodi da će se... Dalje >