13 novih članova u prvom kvartalu

Sa navršene tek 2 godine postojanja u Srbiji, Interactive Advertising Bureau posluje sa velikim uspehom ostvarujući svoju misiju promocije i razvoja domaćeg, kao i pružanja podrške regionalnom tržištu digitalnog oglašavanja.

Od osnivanja IAB Serbia, u martu 2011. godine, i njegove svečane promocije na prvoj konferenciji Digital Day 2011 održanoj u Sava centru pred oko 400 posetilaca, do danas, gotovo sve najznačajnije kompanije koje posluju u digitalnoj industriji na teritoriji Srbije, prepoznale su značaj postojanja ovakve industrijske asocijacije na lokalnom nivou.

digtal 2013

IAB Serbia je u svoje članstvo samo od početka 2013. godine primio ukupno 13 preduzeća koja se bave digitalnim marketingom, od kojih su redovnom članstvu pristupile marketinške agencije Lpt i OMD, portal Telegraf, kompanija za vršenje online istraživanja MindTake Research i agencija koja pruža usluge word-of-mouth oglašavanjaipyro.

Pridruženo članstvo IAB Serbia je bogatije za čak 8 članova, od kojih su tri online izdavači: Adria MediaMozzart Sport i online vodičNadji.info, zatim agencije koje u svojoj ponudi imaju usluge digitalnog marketinga: Kreativa UnlimitedAeneA MediaHome Page i iStudio, a iz redova oglašivača, podršku digitalnom tržištu dala je i ProCredit Bank.

U drugom kvartalu i dalje tokom godine, očekuje se novi priliv članstva, budući da je veliki broj kompanija izrazio želju ne samo da pruži finansijku podršku funkcionisanju IAB Serbia, nego i da aktivno učestvuje u razvoju tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji kroz aktuelne edukativne i samo-regulativne projekte, stručne savete i radne grupe.

PODELI SA PRIJATELJIMA