Dan digitalnih komunikacija u Beogradu – Digital Day 2014
IAB Serbia će i ove godine, tradicionalno po 4. put, za sve profesionalce i ljubitelje digitalnih komunikacija, ali i one koji tek uplovljavaju u vode novih medija, upriličiti dan u kome će stručnjaci sa naprednijih regionalnih i svetskih tržišta podeliti sa nama svoja znanja i iskustva u domenu najpopularnijeg marketinga današnjice.
7. maja, u Domu omladine Beograda, pričaćemo o najaktuelnijim temama i trendovima u domenu digitalnog i interaktivnog oglašavanja, koji su najbolje sublimirani u samom sloganu konferencije – „Povezani u pokretu” (Connected in Motion). Reč je o jednom od najprisutnijih trendova u konzumiranju i razmeni digitalnih sadržaja danas, a odnosi se na specifične navike u ponašanju savremenih potrošača, koji su konstantno međusobno povezani preko popularnih društvenih mreža, a zahvaljujući rastućoj popularnosti smart telefona i tablet uređaja – čak i dok su na ulici, u školi, kancelariji ili gradskom prevozu.
Sadržaj je ključan za kreiranje uspešne strategije onlajn nastupa brenda. Da bi on bio adekvatan, najpre je neophodno razumeti gde potrošači razmenjuju informacije i putem kojih uređaja, koji tip sadržaj dele i koji uređaji generišu najviše razmene. Brojna istraživanja koja su rađena protekle godine govore da na Fejsbuku, Tviteru, Instagramu i Pinterestu, potrošači putem mobilnih uređaja dele digitalne sadržaje skoro dva puta više nego putem desktop i laptop računara. Mobilni telefoni, smartfoni i tableti polako postaju naši primarni ekrani i upravo zato kompanije moraju kreirati zanimljiv sadržaj koji će potrošaču u pokretu privući pažnju i navesti ga da taj sadržaj podeli na ovim uređajima.

U okviru ovogodišnjeg Digital Day-a biće održana i dva panela. Na centralnom panelu predstavnici IAB-a zemalja u okruženju (Srbije, Hrvatske, Slovenije, Mađarske, Rumunije i Bugarske) razmeniće i uporediti informacije i trendove sa svojih matičnih tržišta.
Završni panel će biti posvećen aktuelnom statusu onlajn izdavaštva, kao i perspektivi koja očekuje ovu mladu, brzo-rastuću industriju. Panelisti iz redova domaćih i regionalnih onlajn izdavača, kao i predstvanici kompanija Gemius i Google, podeliće sa nama nam svoja viđenja prilika i opasnosti koje očekuju ovu branšu i predstojećem periodu.
Po prvi put ćemo ugostiti i predstavnicu kompanije Microsoft Advertising, Victoriu Grigoryan, od koje ćemo biti u prilici da čujemo trendove u digitalnim komunikacijama iz perspektive ove gigantske kompanije u čijem sastavu se nalazi i Skype.
Više informacija o konferenciji Digital Day 2014, predavačima i programu, pronađite na sajtu IAB Serbia. Broj mesta u sali Doma omladine je ograničen, pa se preporučuje blagovremena rezervacija mesta.

