IAB Europe imenovao novog CEO-a
25. februara u Briselu Upravni odbor IAB Europe imenovao je Townsend Feehan za novog CEO-a, čija funkcija odmah stupa na snagu. Townsend Feehan ima 20 godina iskustva u digitalnoj industriji kao i iskustvo u upravljanju asocijacijom, a u poslednje vreme je radila u Briselu, na politici planiranja u Microsoftovom odeljenju pravnih i korporativnih pitanja za područje EMEA.
“Townsend poseduje jedinstvenu kombinaciju veština u domenu politike, upravljanja asocijacijom, korporativnog poslovanja i ljudskih veština. Njena vizija je upravo ono što je potrebno IAB Europe u predstojećoj fazi rasta i izazovima koji će doći uz to“, rekao je Konstantin Kamaras, predsednik IAB Europe i jedan od osnivača IAB Grčka.
“Članstvo u IAB-u obuhvata neke od najvećih internet giganata, najinovativnijih kompanija kao i malih kompanija aktivnih u digitalnoj ekonomiji danas. Druga velika prednost je ta što IAB kombinuje političko angažovanje sa poslovnim uslugama – što je neobično za asocijacije na Evropskom nivou, a to IAB-u daje veći autoritet u pitanjima regulative kao i u pružanju veće vrednosti za članove”, rekla je Townsend.
Istovremeno, Alison Fena preuzima novu funkciju višeg poslovnog savetnika i pružaće IAB Europe niz poslovnih usluga putem sopstvene kompanije i-Media Research and Marketing.
Evropski izveštaj, AdEx Benchmark 2012, ukazuje da onlajn advertajzing sektor zauzima 25,6% (€24.3bn) od ukupne advertajzing potrošnje u 2012. godini, računajući ukupan godišnji rast od 11,5%, uprkos prisutnoj ekonomskoj krizi.
IAB Europe će biti domaćin osmog po redu Interact kongresa koji će se održati u Parizu od 20.-21. Maja sa temom “Kreiranje nove ere za rast” (Creating a new era for growth).
