IAB Europe povećava članstvo
IAB Europe, vodeća asocijacija za razvoj i promociju digitalnog oglašavanja na evropskom nivou, objavila je imena deset novih članova, a to su kompanije Adtruth, DMA Institute, MediaMath, Nextplora, Quantcast, SpotXchange, Teads, The Trade Desk, WebSpectator i Widespace. Navedne kompanije su se početkom 2015. godine pridružile asocijaciji u cilju razvoja tržišta digitalnog oglašavanja. Tokom 2014. godine asocijaciji se pridružilo sedamnaest novih članova, čime je broj članova premašio 65. Asocijaciji su se pridružile i velike kompanije kao što su Microsoft, Orange, Google i Yahoo!. Članstvo IAB Europe je zajedničkim snagama i zalaganjem nastavilo trend ekspanzije digitalnog oglašavanja, time pokazujući značaj timskog rada u izazovima koji su uvek prisutni.
U godišnjem izveštaju, AdEx Benchmark, IAB Europe je 2014. godine, po prvi put, na evropskom nivou prikazao rezultate merenja tržišta programmatica – automatizovane prodaja digitalnog oglasnog prostora. U 2015. godini fokus će biti na sledećim pitanjima:
– Politika i regulativa, sa akcentom na zaštiti privatnosti podataka;
– Brend advertajzing inicijative, pomeranje investicija brenda pružajući oglašivačima pouzdano okruženje za zbližavanje digitalnih i tradicionalnih medija;
– Standardi, rešavanje neefikasnosti u planiranju digitalnih kampanja i zakupu oglasnog prostora;
– Istraživanja i analize, kao neophodan dokaz vrednosti tržišta digitalnog oglašavanja uz pomoć AdEx Benchmark izveštaja, Global Mobile Ad Spend istraživanja i merenja tržišta programmatic-a.
Townsend Feehan, CEO IAB Europe, izjavila je da nije moglo biti zanimljivije vreme za delovanje u digitalnom marketingu i da stanovnici EU sve više koriste onlajn kanale za praćenje vesti, edukaciju, zabavu i integraciju sa svetom oko njih.
Izvor: IAB Europe