IAB i MRC: Vodič za merenje uticaja društvenih medija
Prošlogodišnji fokus IAB Social Media Committee , zajedno sa MRC, 4As i WOMMA-a ,bio je koncentrisan na pripremu vodiča “MRC Social Media Measurement Guidelines”, koji bi trebalo da olakša merenje uticaja i doprinosa društvenih medija. Ovaj vodič bi trebalo da definiše osnovne pojmove i metričke pokazatelje za autorski sadržaj, angažovanost korisnika (engagement) i doseg (reach). Pored toga, daje smernice za projekcije vrednosti koje se odnose na društvene medije, merenja u okviru aplikacija i izvan njih, merenja vezana za sadržaj kreiran od strane korisnika (UGC), korišćenje i prikupljanje podataka sa platformi društvenih medija, njihovo filtriranje, izveštavanje, kao i smernice za reviziju i potencijalne korekcije.
“Društveni mediji i korisnici koji kreiraju sadržaj postaju centar za plasiranje brendiranih ili plaćenih sadržaja, pa samim tim raste potreba za definisanjem standarda u načinu komunikacije, proceni i merenju saobraćaja i interakciji sa korisnicima” , izjavio je George W. Ivie, CEO i izvršni direktor Media Rating Council-a (MRC).
Ovaj vodič je bitan korak u misiji 3MS (Making Measurement Make Sense) – čineći digitalni ekosistem korisnijim medijem za sve one koji su uključeni u brend oglašavanje.
Vodič obuhvata definicije ključnih aspekata društvenih medija i merenja istih. Veoma je bitno da celokupna industrija (i prodavci i kupci) koristi iste pojmove da bi izbegli konfuziju i samo na taj način, bićemo u dobroj poziciji da razumemo stvarni uticaj društvenh medija kao investicije svakog brenda.
Kompletan Vodič za merenje uticaja društvenih medija možete preuzeti ovde.
Izvor: IAB US
