IAB Network Cafe
Juče je u klubu Soho Republic održan 1. IAB Network Cafe u organizaciji IAB Serbia. Događaj je organizovan samo za članove IAB Serbia, u formi networking skupa, gde su članovi imali priliku da razmene dobre prakse njihovih kompanija, primere kreativnih i uspešnih digitalnih kampanja kao i inovacije na tržištu.
Izvršni direktor IAB Serbia, Gabrijela Stjepanović, uručila je paketeMediascope Europe 2012 sponzorima ove studije i upoznala prisutne sa novinama i planovima organizacije. Andrijana Mazinjanin (Infostud Grupa), predsednica Saveta onlajn izdavača Srbije, predstavila je ciljeve i planove ove novoosnovane podinstitucije u okviru IAB Serbia.
Predstavnca ERSTE Banke Marta Dragović i Ivan Gavrilović iz Nova Communications su predstavili projekat u okviru kampanje za Studentske kredite pod nazivom ”Moja NAJslika za Indeks” koja funkcioniše preko Facebook aplikacije. Potom je Predrag Milićević ispred RNIDS-a održao zanimljivu prezentaciju na temu šta Google kaže o lokalnim pretragama i značaju nacionalnih internet domena gledano iz perspektive najzastupljenijeg pretraživača na svetu. Novi član IAB Serbia, Convergent Media Group, američka digitalna agencija sa sedištem u Evropi, predstavila je spektar interaktivnih proizvoda koje pruža svojim klijentima od mobilnog marketinga, preko kreativnih rešenja, digitalne strategije i planiranja do savetovanja i revizije digitalnog marketinga.
Organizatori Web Fest-a su posetiocima podelili 5 besplatnih kotizacija za konferenciju koja se održava 20.-21. septembra u Budvi.
Svrha i cilj IAB Network Café-a je druženje i razmena inovacija na tržištu i dobrih ideja među kompanijama koje su okupljene oko IAB Serbia, a biće organizovan periodično prema želji i potrebama samih članova.