IAB o izmenama Chrome brauzera u prikazivanju Flash i HTML5 formata

Kao što ste verovatno već upoznati, počevši od septembra meseca, Chrome uvodi niz promena koje podrazumevaju pauziranje nekih Flash sadržaja koji se nalaze na sajtovima. Ovo uključuje i reklamne banere urađene u ovom programu. Američki IAB je tim povodom nedavno objavio apdejt svojih smernica za izradu displej (desktop i mobilnih) oglasnih formata, kako bi se obuhvatio HTML5. Ovaj dokument je trenutno otvoren za javnu raspravu i komentare, a može se pogledati ovde.

1
Ove promene ne utiču na preporuke IAB Europe objavljene u okviru dokumenata PC and Tablet i Mobile Brand Builder budući da se one odnose samo na format veličine oglasa, ne i na tehničke specifikacije, te su time u skladu sa IAB Rising Star formatima.

2
IAB Serbia je u julu mesecu objavio preporuku Gemiusa da bi svi koji se bave izradom kreativnih rešenja za digitalne oglase trebalo budu spremni na izmene najavljane iz Chrome-a, tako što će uz Flash format kreirati i Gif fajl kao image alternativu, ili još bolje – da kreativna agencija ili klijent isporučuju kreative u HTML5 formatu, koji nema nikakvih restrikcija u vidu realizacije na različitim platformama, a mogućnosti za kreativna rešenja su neuporedive u poređenju sa statičnim image kreativama.

PODELI SA PRIJATELJIMA