Interact Barcelona 2012
U organizaciji IAB Europe, 30 – 31. maja održaće se šesti po redu Interact Congress u Barseloni. Tema prvog dana biće “Big Data” stavljajući fokus na sve veći značaj podataka u oblikovanju online okruženja, dok je drugog dana na dnevnom redu “The Digital Brandscape” kada će biti predstavljene studije slučaja nekih od vodećih brendova i njihovih agencija.
Pored nekoliko intersantnih panela, u programu će učestvovati i veliki broj stručnih predavača, od kojih su samo neki:
Lothar Höcker, Purchasing Group Manager, Procter & Gamble,
Peter Blackshaw, Global Digital Chief, Nestlé,
Pierre Delsaux, Deputy Director General, European Commission i
Igor Beuker, osnivač i direktor, LaComunidad
…
Prvog dana Interakta biće prikazani rezultati AdEx 2011 istraživanja koji otkrivaju značaj 4 ključna trenda: brendiranje i priča koja stoji iza brenda, upotreba videa, mobilni marketing i inovacije. Ove godine će se po prvi put u AdEx izveštaju naći i Srbija, zahvaljujući proceni stručnog tima IAB Serbia o potrošnji na online oglašavanje ostvarenoj u 2011. godini.
Takođe će biti premijerno predstavljen i deo podataka pan-Evropskog istraživanja Mediascope 2012 koje pokriva 28 Evropskih tržišta, uključujući i Srbiju. Mediascope izveštaj za Srpsko tržište biće predstavljen 20. juna u Beogradu pred publikom koja će se sastojati od lokalnih sponzora istraživanja, članova IAB Serbia, predstavnika medija i drugih zvanica.
Ukoliko ste u mogućnosti, ne propustite najznačajniju konferenciju digitalne industrije u Evropi, sa mnoštvom odličnih predavača, korisnim panel diskusijama i inovativnim primerima iz prakse naprednijih tržišta.
Detaljan program i više informacija, potražite na sajtu Interact Congress.