Istraživanje IAB Europe identifikuje naveće prioritete u digitalnom merenju

Autor: Gabrijela Stjepanović

1
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) je na nedavno održanom Interact kongresu objavio rezultate istraživanja “Metrics and KPIs survey”. Ovo istraživanje predstavlja drugi deo Brand Advertising Inicijative pokrenute od strane ove asocijacije.

Svi učesnici na tržištu oglašavanja naveli su za prioritet privlačenje više investicija u brend onlajn oglašavanje, odnosno:

• Sticanje boljeg razumevanja o tome kako onlajn kanali oglašavanja mogu da budu korisni u oglasnim kampanjama brendova, bilo u kombinaciji sa drugim medijima, ili u samim onlajn kampanjama

• Mogućnost integrisanja podataka dobijennih na osnovu istraživanja onlajn publike sa sa istraživanjima drugih medija, kako bi obezbedili procenu više medija istovremeno

• Uspostavljanje standarda u merenju prihvaćenog od strane celokupne advertajzing indutrije kada su u pitanju planiranje i zakup medijskog prostora

• Identifikovanje jedinstvenog KPI seta za merenje efekata oglašavanja kao što su, na primer, svest o brendu ili namera o kupovini.

IAB Europe je sproveo “Metrics and KPIs” istraživanje kako bi stekao uvid u aspekte merenja koji bi pomogli da se više brending budžeta dugoročno usmere na digitalne medije.  Prikupljeno je preko 720 mišljenja relevantnih predstvanika industrije, uključujući i brend advertajzere, agencije i izdavače.

Neki od rezultata istraživanja ukazuju na to da anketirani žele bolje razumevanje kako onlajn mediji mogu da pruže efektne rezultate kao kanal za oglašavanje brenda i na koji način se digitalni mediji mogu najbolje koristiti u spektru ostalih medija – 8 od 10 ispitanika su se složili da bi ovo pomoglo da se privuče više investicija u brend oglašavanje na onlajn medije i digitalne kanale oglašavanja.

Više od tri četvrtine ispitanika (77%) takođe smatraju da bi jedinstvena moneta za merenje i metrika poput dosega, frekvencije ili GRP, pomogli da se poveća ulaganje u digitalne medije.

9 od 10 predstavnika industrije se takođe slažu da onlajn merenje mora da postane kompatibilnije sa televizijskim, što se pokazalo kao najveći prioritet čak i na tržištima koja su više usmerena ka oglašavanju u štampanim medijima (97%).

Prezentaciju sa Interact kongresa sa rezultatima koje je predstavio Manfred Mareck, Potpredsednik Brand Advertising komiteta IAB Europe, možete preuzeti ovde.

PODELI SA PRIJATELJIMA