Networking i razmena dobrih praksi
Novu radnu sezonu u 2014. otvorili smo još jednim druženjem naših članova u Beogradskom Lava baru, pod nazivom IAB Network Cafe, gde su članovi IAB Serbia, kao i do sada, imali priliku da razmene neke primere dobre prakse, uspešnih kampanja i inovacija na tržištu.
Izvršni direktor IAB Serbia, Gabrijela Stjepanović, upoznala je članove sa novinama i planovima u organizaciji i najavila od marta meseca u ponudi još jedan specijalisticki kurs – E-mail marketing. Najavljena je i godišnja konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom oglašavanju – Digital Day 2014, koja će se održati 7. maja u Domu omladine, pod sloganom „Connected in Motion“ i biće posvećena očiglednom trendu povezanosti ljudi, informacija i sadržaja putem popularnih društvenih mreža, bez obzira na to gde se nalazili, jer je broj korisnika naprednih mobilnih uređaja svakoga dana sve veći.
Rade Trišković je ispred agencije Httpool predstavio veoma zanimljiv i koristan proizvod na domaćem tržištu pod nazivom InArticle video. Reč je o novm digitalnom oglasnom format u vidu kratkog video-klipa, koji se prikazuje u okviru internet članka. U pitanju je video je u trajanju do 15 sekundi, a može da bude povezan sa temama i sadržajem iz članka. InArticle video je došao na naše tržište u pravo vreme jer su predviđanja da će online advertising u Srbiji u 2014. obeležiti ekpanzija onlajn video oglašavanja.

Predstavnik CyberTec Security, Predrag Cujanović, predstavio je statistiku najvećih sajber napada i bezbednosnih propusta koji su obeležili 2013. godinu, a poseban fokus je stavljen na posledice izazvane uspešnim sajber napadima kao i njihov uticaj na dalje poslovanje firme, o čemu bi domaće kompanije trebalo da razmišljaju pre nego što za to bude kasno.
Na kraju druženja, domaći internet-veteran Miloje Sekulić, predstavnik digitalne agencije HomePage, je uz kratak i zanimljiv film o projektu „Svako dobro u proleće“ rađenom za kompaniju Hemofarm, predstavio rad i usluge ove agencije, koja veoma uspešno gradi svoju poziciju i reputaciju na domaćem digitalnom tržištu.
Sledeće druženje članova IAB Serbia predviđeno je za jun mesec.
