Objavljen datum održavanja konferencije Digital Day 2012
Drugi po redu FORUM IAB Serbia: Digital Day 2012 ove godine će biti održan 25. aprila u Domu omladine u Beogradu. Ponovo ćemo imati priliku da vidimo i čujemo neke od najvećih profesionalaca u oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji će svoje iskustvo i stručno znanje podeliti sa našim posetiocima.
Na preliminarnoj listi predavača koji su ozvaničili svoje učešće na ovoj značajnoj stručnoj konferenciji, nalaze se Matevž Klanjšek, CPO kompanije Celtra, koji će govoriti o naprednim kampanjama u domenu mobilnog advertisinga, zatim Steffen Ehrhard, product expert za display advertising u kompaniji Google, Marta Klepka, international marketing direktor za Gemius, koja će ove godine pokriti temu tržišnog merenja i istraživanja, i Gergely Toth, group brand manager i media expert za Heineken u Mađarskoj, koji će govotiti o marketinškoj strategiji ove velike kompanije i korišćenju social marketinga u pozicioniranju njihovog brenda, kao i mnogi drugi čije se zvanične potvrde očekuju tokom predstojećeg perioda, a o kojima ćemo vas redovno obaveštavati.
Pored pomenutih, podršku Forumu IAB Serbia će pružiti i predstavniciIAB Europe i to Alain Hureux, predsednik i CEO, Ionel Naftanaila, project manager zadužen za implemantaciju samoregulativnog OBA Framework-a, kao i svi najznačajniji predstavnici IAB CEE Networka.
U ovom pred-promotivnom periodu, ulaznice za Digital Day 2012 mogu se poručiti po izuzetnoj ceni od 3.990,00 RSD, za sve one koji se registruju putem online prijave najkasnije do 15.2.2012.