Objavljen datum održavanja konferencije Digital Day 2012

Drugi po redu FORUM IAB Serbia: Digital Day 2012 ove godine će biti održan 25. aprila u Domu omladine u Beogradu. Ponovo ćemo imati priliku da vidimo i čujemo neke od najvećih profesionalaca u oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji će svoje iskustvo i stručno znanje podeliti sa našim posetiocima.

Na preliminarnoj listi predavača koji su ozvaničili svoje učešće na ovoj značajnoj stručnoj konferenciji, nalaze se Matevž Klanjšek, CPO kompanije Celtra, koji će govoriti o naprednim kampanjama u domenu mobilnog advertisinga, zatim Steffen Ehrhard, product expert za display advertising u kompaniji GoogleMarta Klepka, international marketing direktor za Gemius, koja će ove godine pokriti temu tržišnog merenja i istraživanja, i Gergely Toth, group brand manager i media expert za Heineken u Mađarskoj, koji će govotiti o marketinškoj strategiji ove velike kompanije i korišćenju social marketinga u pozicioniranju njihovog brenda, kao i mnogi drugi čije se zvanične potvrde očekuju tokom predstojećeg perioda, a o kojima ćemo vas redovno obaveštavati.

Pored pomenutih, podršku Forumu IAB Serbia će pružiti i predstavniciIAB Europe i to Alain Hureux, predsednik i CEO, Ionel Naftanaila, project manager zadužen za implemantaciju samoregulativnog OBA Framework-a, kao i svi najznačajniji predstavnici IAB CEE Networka.

U ovom pred-promotivnom periodu, ulaznice za Digital Day 2012 mogu se poručiti po izuzetnoj ceni od 3.990,00 RSD, za sve one koji se registruju putem online prijave najkasnije do 15.2.2012.

PODELI SA PRIJATELJIMA