Objavljeni preliminarni rezultati AdEx 2013 IAB Europe

Predstavnik IHS, Daniel Knapp, je, kao i svake godine na Interact kongresu u Parizu, izneo preliminarne rezultate godišnjeg istraživanja o potrošnji na digitalno istraživanje u Evropi za 2013. Godinu u prezentaciji koju možete da preuzmete ovde. Prema ovogodišnjem istraživanju, ukupna vrednost tržišta digitalnog oglašavanja u Evropi iznosi 27,3 milijarde evra, beležeći i dalje dvocifren rast od 11,9% u odnosu na proteklu godinu. _adex slika 1 rast trzista Internet je, prema ovom istraživanju, drugi medij po vrednosti u Evropi i jedini je nosilac rasta tržišta oglašavanja, budući da su investicije u ostale medije u 2013. godini zabeležile pad na većini tržišta. _adex slika 2 mediji Najveću vrednost u okviru digitalnog oglašavanja nosi oglašavanje na internet pretraživačima, a ono što najviše doprinosti rastu evropskog digitalnog tržišta jeste oglašavanje na društvenim mrežama, video oglašavanje i rich-media tj. oglašavanje naprednim displej formatima. Od oglasnih formata, najveći rast od 14,9% u 2013. zabeležilo je displej oglašavanje. _adex slika 3 display Srbija se rastom tržišta digitalnog oglašavanja od 13,41% u 2013. godini pozicionirala iznad evropskog proseka, ali se i dalje nalazi ispod prosečnog rasta na nivou CEE (21,20%) koji je ubedljivo najdominantniji zahvaljujući tržištima Rusije, Turske, Mađarske i Slovačke. _adex slika 4 srbija u evropi

PODELI SA PRIJATELJIMA