Održan drugi IAB Masterclass
U sredu, 25. novembra, u prostorijama medija centra Adria Media Groupe održan drugi po redu IAB Masterclass, u organizaciji IAB Serbia. Seminar je organizovan u partnerstvu sa nemačkom kompanijom nugg.ad, a tema je bila iz domena njihove specijalnosti “SMART DATA & TARGETING” – Kako da podignete digitalno oglašavanje na viši nivo efikasnosti.

Tržište podataka se ubrzano razvija i nudi potpuno nove mogućnosti za kompanije, medijske agencije i online izdavače. Sve više kompanija se okreću tehnologiji koja omogućava oglašavanje i targetiranje zasnovano na podacima (data-driven advertising), kako bi dosegli relevantnu ciljnu publiku i optimizovali učinak svojih kamapanja.
Dvočasovno predavanje održao je predstavnik nugg.ad-a Christoph Klemann, direktor odeljenja Content Solutions, uz podršku koleginice Ljiljane Tordaj-Bukrshlieve, predstavnice ove kompanije za region Balkana.

IAB Masterclass je specijalni edukativni format namenjen članovima i partnerima IAB Serbia, sa ciljem podrške razvoju i edukaciji tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji i održava se na polugodišnjem nivou.