Održan prvi IAB Masterclass seminar
Juče je u sali Adria Media Grupe održan prvi IAB Masterclass seminar u organizaciji IAB Serbia. Tema prvog seminara bila je programmatic trading – automatizovana prodaja i zakup oglasnog prostora. Ovaj vid napredne digitalne tehnologije odnedavno se koristi i na našem tržištu, a u svetu je njegova primena uveliko zastupljena. O značaju i opcijama koje nudi automatizovana prodaja i zakupa oglasnog prostora svedoči rast display oglašavanja na razvijenim tržištima.

IAB Masterclass je organizovan u svrhu edukacije članova IAB Serbia i blagovremene pripreme za trendove koji dolaze. O ovoj temi je govorio Jost Löhnenbach, Head of Sales, New and Emerging Markets – Europe, ispred kompanije DataXu. Jost je na početku napravio uvod u osnove programmatic tradinga, da bi kasnije objasnio kako ovaj sistem funkcioniše i koji su razlozi i koristi od korišćenja istog kako za klijente, tako i za onlajn medije. Takođe je naveo primere kompanija koje uspešno koriste programmatic trading i RTB na razvijenim tržištima.

Članovi koji su prisustvovali seminaru imali su priliku da postave pitanja našem gostu, a na kraju seminara, Gabrijela Stjepanović, izvršni direktor IAB Serbia, pomenula je mogućnost da se u Srbiji formira privatna mreža onlajn oglasnog prostora pod okriljem IAB Serbia, a u saradnji sa nekim od kompanija koji su provajderi ove tehnologije, kako bi domaći izdavači i oglašivači postepeno i bezbedno počeli da uvode programmatic trading i RTB u svoje poslovanje.