Oglašavanje na Twitter-u je od sada dostupno i u Srbiji
Autor: Direct Media
Iako je Twitter do nedavno dozvoljavao plaćenu promociju isključivo na engleskom jeziku i to u četiri države (SAD, UK, Kanada i Irska), ovaj vid oglašavanja je od sada na raspolaganju i oglašivačima u regionu na lokalnim jezicima.
Kampanje na ovom mediju u državama ex YU, za sada, možete da zakupite preko najveće regionalne medijske agencije Direct Media (link na: http://www.directmedia.rs/kontakt).
Dodatnu promociju na popularnoj društvenoj mreži je moguće realizovati kroz tri oglasna formata:
Promovisani Twitter nalozi (Promoted Account)
Upoznajte svoje najnovije ambasadore.
Promovisanje vašeg naloga je jedan od najbržih načina da izgradite aktivnu zajednicu zagovornika i uticajnih korisnika svog biznisa. Što je veća baza vaših pratilaca, više ljudi će biti angažovano i širiti vašu poruku.
Promovisani tvitovi (Promoted Tweets)
Dajte svojim tvitovima super-moći.
Promovisani tvitovi su regularni tvitovi sa dodatnim bonusom prikazivanja kako trenutnim, tako i ciljanim potencijalnim pratiocima.

Promovisani trendovi (Promoted Trends)
Trendovi podrazumevaju veliku izloženost vašeg biznisa.
Trendovi su popularne teme u ovom trenutku na Twitter-u. Upravo zbog toga što su ovi trendovi vidno pozicionirani pored korisnikovog timeline-a, dobijaju masovnu izloženost.

PDF vodič za oglašavanje na Twitteru preuzmite ovde.
