Oglašavanje na Twitter-u je od sada dostupno i u Srbiji

Autor: Direct Media 

Iako je Twitter do nedavno dozvoljavao plaćenu promociju isključivo na engleskom jeziku i to u četiri države (SAD, UK, Kanada i Irska), ovaj vid oglašavanja je od sada na raspolaganju i oglašivačima u regionu na lokalnim jezicima.

Kampanje na ovom mediju u državama ex YU, za sada, možete da zakupite preko najveće regionalne medijske agencije Direct Media (link na: http://www.directmedia.rs/kontakt).

Dodatnu promociju na popularnoj društvenoj mreži je moguće realizovati kroz tri oglasna formata:

Promovisani Twitter nalozi (Promoted Account)
Upoznajte svoje najnovije ambasadore.
Promovisanje vašeg naloga je jedan od najbržih načina da izgradite aktivnu zajednicu zagovornika i uticajnih korisnika svog biznisa. Što je veća baza vaših pratilaca, više ljudi će biti angažovano i širiti vašu poruku.

d1

Promovisani tvitovi (Promoted Tweets)
Dajte svojim tvitovima super-moći.
Promovisani tvitovi su regularni tvitovi sa dodatnim bonusom prikazivanja kako trenutnim, tako i ciljanim potencijalnim pratiocima.
d2

Promovisani trendovi (Promoted Trends)
Trendovi podrazumevaju veliku izloženost vašeg biznisa.

Trendovi su popularne teme u ovom trenutku na Twitter-u. Upravo zbog toga što su ovi trendovi vidno pozicionirani pored korisnikovog timeline-a, dobijaju masovnu izloženost.
d3

PDF vodič za oglašavanje na Twitteru  preuzmite ovde.

PODELI SA PRIJATELJIMA