VESTI

Održan prvi IAB Masterclass seminar

Juče je u sali Adria Media Grupe održan prvi IAB Masterclass seminar u organizaciji IAB Serbia. Tema prvog seminara bila je programmatic trading – automatizovana prodaja i zakup oglasnog prostora. Ovaj vid napredne digitalne tehnologije odnedavno se... Dalje >

Prvi IAB Masterclass za temu ima programmatic

IAB Masterclass seminar odrzaće se po prvi put 10. marta, a za temu će imati programmatic trading – automatizovanu prodaju i zakup oglasnog prostora, koja stiče sve veću popularnost i uspeh u celom svetu, a od nedavno... Dalje >

Specijalistički kurs E-mail marketing održava se u martovskom terminu

E-mail marketing kao najstariji vid komunikacije na internetu ima sve veći značaj u direktnom obraćanju potrošačima, a ekspanziiu doživljava sa popularnošću smart telefona, zahvaljujući činjenici da sve više potrošača (40-60%) e-mailove čita na svojim telefonima. Kurs E-mail... Dalje >

Nova studija IAB Europe potvrđuje efikasnost digitalnog oglašavanja za brending kampanje

IAB Europe je pokrenuo studiju o efikasnosti digitalnog oglašavanja. Cilj ove studije je da se oglašivačima ukaže na  značajan uticaj koje digitalno oglašavanje ima na brending kampanje. Najnovije istraživanje, Metrics and KPIs survey1, sprovedeno od strane IAB... Dalje >

Novi servis u ponudi ABC Srbija – odit video sadržaja

Od uvođenja na tržište Srbije “Multiplatform sertifikata” – sveobuhvatnog merenja medija – ABC Srbija neprestano radi na usavršavanju postojećih i uvođenju novih usluga. Od 1.marta, ABC Srbija je uveo novi servis, koji će da zaokruži dosadašnju ponudu... Dalje >

Digital Day 2015 – Show me the money!

Na sednici Skupštine IAB Serbia, održanoj 10. februara, objavljen je i datum održavanja konferencije Digital Day 2015, kao i tema kojoj će biti posvećena. Ovogodišnja konferencija najavljena je za 13. maj i fokusiraće se na sve napredne... Dalje >

Izabran novi sastav Upravnog odbora IAB Serbia

Redovna godišnja Skupština IAB Serbia održana je u utorak, 10. februara, kada je tradicionalno predstavljen godišnji izveštaj o radu asocijacije i plan rukovodstva za aktivnosti u 2015. koje će doprineti stabilnijem i većem rastu tržišta digitalnog oglašavanja... Dalje >

Multiplatform merenje u Srbiji

Gemius, u svojoj gemiusAudience studiji za Srbiju, od decembarskog izveštaja predstavlja novi tip mesečnog fajla, baziranog na novoj multiplatform metodologiji. Ovaj  izveštaj (gem fajl) namenjen je za dobijanje podataka o posećenosti, socio-demografskim profilima, potrošačkim navikama i svrsi... Dalje >

IAB Europe povećava članstvo

IAB Europe, vodeća asocijacija za razvoj i promociju digitalnog oglašavanja na evropskom nivou, objavila je imena deset novih članova, a to su kompanije Adtruth, DMA Institute, MediaMath, Nextplora, Quantcast, SpotXchange, Teads, The Trade Desk, WebSpectator i Widespace.... Dalje >