Juče je u sali Adria Media Grupe održan prvi IAB Masterclass seminar u organizaciji IAB Serbia. Tema prvog seminara bila je programmatic trading – automatizovana prodaja i zakup oglasnog prostora. Ovaj vid napredne digitalne tehnologije odnedavno se... Dalje >
IAB Masterclass seminar odrzaće se po prvi put 10. marta, a za temu će imati programmatic trading – automatizovanu prodaju i zakup oglasnog prostora, koja stiče sve veću popularnost i uspeh u celom svetu, a od nedavno... Dalje >
E-mail marketing kao najstariji vid komunikacije na internetu ima sve veći značaj u direktnom obraćanju potrošačima, a ekspanziiu doživljava sa popularnošću smart telefona, zahvaljujući činjenici da sve više potrošača (40-60%) e-mailove čita na svojim telefonima. Kurs E-mail... Dalje >
IAB Europe je pokrenuo studiju o efikasnosti digitalnog oglašavanja. Cilj ove studije je da se oglašivačima ukaže na značajan uticaj koje digitalno oglašavanje ima na brending kampanje. Najnovije istraživanje, Metrics and KPIs survey1, sprovedeno od strane IAB... Dalje >
Od uvođenja na tržište Srbije “Multiplatform sertifikata” – sveobuhvatnog merenja medija – ABC Srbija neprestano radi na usavršavanju postojećih i uvođenju novih usluga. Od 1.marta, ABC Srbija je uveo novi servis, koji će da zaokruži dosadašnju ponudu... Dalje >
Na sednici Skupštine IAB Serbia, održanoj 10. februara, objavljen je i datum održavanja konferencije Digital Day 2015, kao i tema kojoj će biti posvećena. Ovogodišnja konferencija najavljena je za 13. maj i fokusiraće se na sve napredne... Dalje >
Redovna godišnja Skupština IAB Serbia održana je u utorak, 10. februara, kada je tradicionalno predstavljen godišnji izveštaj o radu asocijacije i plan rukovodstva za aktivnosti u 2015. koje će doprineti stabilnijem i većem rastu tržišta digitalnog oglašavanja... Dalje >
Gemius, u svojoj gemiusAudience studiji za Srbiju, od decembarskog izveštaja predstavlja novi tip mesečnog fajla, baziranog na novoj multiplatform metodologiji. Ovaj izveštaj (gem fajl) namenjen je za dobijanje podataka o posećenosti, socio-demografskim profilima, potrošačkim navikama i svrsi... Dalje >
IAB Europe, vodeća asocijacija za razvoj i promociju digitalnog oglašavanja na evropskom nivou, objavila je imena deset novih članova, a to su kompanije Adtruth, DMA Institute, MediaMath, Nextplora, Quantcast, SpotXchange, Teads, The Trade Desk, WebSpectator i Widespace.... Dalje >