Interactivni Advertajzing Biro (IAB) je objavio listu kampanja za desetogodišnjicu dodeljivanja IAB MIXX nagrada. Lista obuhvata 120 kampanja koje predstavljaju spoj inovacije, mašte i ostvarenih rezultata kroz kategorije kao što su brendirani sadržaj, interaktivni video format i... Dalje >
Proces kupovine je zapravo veoma složena studija koja uključuje nekoliko anketa i prikupljanje podataka putem posebne aplikacije. Svi podaci su prikupljeni onlajn, preko GfK onlajn panela, na sledeći način: – Prvo je obavljeno selekciono istraživanje – u kojem su... Dalje >
Httpool je angažovan od strane Twittera kao partner u prodaji oglasnog prostora u centralnoj i istočnoj Evropi. Brendovi i marketinške agencije sada mogu blisko da sarađuju sa lokalnim timovima kako bi izvukli najviše iz svojih aktivnosti na... Dalje >
Najveći rast dostigla je Južna Amerika, čak 215% u odnosu na prethodnu godinu, zatim Severna Amerika 122%, dok je Evropa na trećem mestu sa rastom od 90%. IAB Europe, U.S. IAB Mobile Marketing Center of... Dalje >
U Briselu je objavljen detaljan izveštaj IAB Europe – AdEx Benchmark 2013, koji ukazuje na snažan rast onlajn oglašavanja širom Evrope, kao i povećanje potrošnje na onlajn oglašavanje kojem su doprinele inovacije u mobilnom, video i programmatic... Dalje >
Kao deo internacionalnog udruženja koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju digitalnog i interaktivnog marketinga, IAB Srbija istupa ispred svog članstva i najoštrije osuđuje hakerske napade na domaće sajtove, od kojih je u proteklom periodu... Dalje >
Direct Media i Telenor implementiraju najsavremeniji vid internet oglašavanja Direct Media, Telenor i Gemius lansirali su naprednu Real Time Bidding kampanju Kompanija Direct Media je sa kompanijama Gemius i DataXu, pokrenula naprednu Real Time Bidding (RTB) oglasnu... Dalje >
Savet onlajn izdavača Srbije (SOIS) je objavio finalnu verziju samoregulativnog Kodeksa dobre poslovne prakse u onlajn izdavaštvu na domaćem tržištu. Kompletan tekst kodeksa, može da se preuzme na sajtu IAB Serbia, u sekciji SOIS. Ovim kodeksom predstavnici... Dalje >
Tokom juna meseca, IAB Serbia je u okviru projekta IAB Academy “Mesec digitalne edukacije” pokrenuo novi edukativni format – digitalne radionice za oglašivače. Održane su tri trosatne radionice koje su pripremili predstevnici domaćih agencija: Huge Media, ipyro... Dalje >