VESTI

Kampanja „Oglašavanje. Tvoje pravo da izabereš“

International Advertising Association (IAA), međunarodna asocijacija koja okuplja predstavnike oglašivača, marketinških agencija i medija, sredinom februara pokrenula je globalnu kampanju kojom potrošačima i relevantnim vladinim institucijama širom sveta želi da ukaže na značaj koji oglašavanje ima za... Dalje >

Održan još jedan Digital Day u Beogradu

IAB Srbija, asocijacija za podršku razvoju digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, 7. maja u Domu omladine Beograda organizovala je četvrtu po redu stručnu konferenciju Digital Day. S obzirom na to da trendovi u konzumiranju i razmeni... Dalje >

Dan digitalnih komunikacija u Beogradu – Digital Day 2014

IAB Serbia će i ove godine, tradicionalno po 4. put, za sve profesionalce i ljubitelje digitalnih komunikacija, ali i one koji tek uplovljavaju u vode novih medija, upriličiti dan u kome će stručnjaci sa naprednijih regionalnih i... Dalje >

IAB Europe lansirao Brand Builders – paket oglasnih formata koji obezbeđuje optimalni potencijal za brending kampanje

Saradnik: Milica Vještica Oglasni formati pod nazivom Brand Builders su deo IAB Europe Brand Advertising Framework-a i predstavljaju set inicijativa za podudarnost digitalnih i tradicionalnih medija dizajniranih da budu kompatibilni sa globalnim programima. IAB Europe je 20.... Dalje >

Veteran digitalnog marketinga – Rupert Slejd, po drugi put na konferenciji Digital Day

Saradnik: Milica Vještica Četvrta po redu konferencija Digital Day, koja će biti održana 7. maja u Beogradskom Domu omladine u organizaciji IAB Serbia, ponovo će okupiti brojnu publiku iz Srbije i regiona. Temom ovogodišnje konferencije, Connected in... Dalje >

Primarni ekran – Vaš mobilni telefon

Saradnik: Milica Vještica Po prvi put je u SAD zabeleženo da vreme koje korisnici provedu na mobilnim uređajima u toku jednog dana, premašuje vreme provedeno ispred TV-a, što su rezultati studuje AdReaction. Amerikanci sada dnevno troše 151... Dalje >

Vreme je da se fokusiramo na vidljivost oglasa

Saradnik: Željka Miletić Kada korisnici interneta imaju priliku da vide oglas, nema sumnje da to utiče na njihovu svest o brendu i na verovatnoću da će kupiti reklamirane proizvode ili usluge u budućnosti. Upravo zato je merenje... Dalje >

Video oglašavanje sve popularnije i u Srbiji

Autor: Httpool Sve više sajtova postavlja video oglase, a sve veći broj oglašivača koristi ovaj vid oglašavanja. Httpool-ov format inArticle Video olakšao je oglašivačima plasiranje video kampanja. Video se pojavljuje u sadržaju, kada je u vidnom polju... Dalje >

Značajan korak za onlajn medije u Srbiji – usvojen prvi Kodeks dobre profesionalne prakse

Onlajn izdavaštvo u Srbiji je dobilo svoj prvi samoregulativni Kodeks dobre profesionalne prakse. Ovaj značajan dokument za čitavu industriju usvojen je na prvom sastanku Saveta onlajn izdavača Srbije (SOIS) u 2014. godini. Kako su internet sajtovi u... Dalje >